• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
0

کلیه صنوف به جز فروشگاه‌های مواد غذایی تعطیل شدند

  • کد خبر : 94
  • 28 فروردین 1400 - 11:27

جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین عصر امروز با حضور استاندار قزوین به عنوان ریاست شورای تأمین و ستاد کرونای استان، دادستان قزوین، رئیس اتاق اصناف استان قزوین و مقام‌های نظامی و انتظامی عضو شورای تأمین استان قزوین در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد. استاندار قزوین در این […]

جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین عصر امروز با حضور استاندار قزوین به عنوان ریاست شورای تأمین و ستاد کرونای استان، دادستان قزوین، رئیس اتاق اصناف استان قزوین و مقام‌های نظامی و انتظامی عضو شورای تأمین استان قزوین در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.

استاندار قزوین در این جلسه با اشاره به وضعیت پیچیده و خطرناک شیوع و همه‌گیری کرونای جهش‌یافته انگلیسی از اعمال شدیدترین محدودیت‌های کرونایی در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: با توجه به سیاه شدن رنگ کرونایی استان به جز فروشگاه‌های مواد غذایی و خوراکی بقیه صنوف گروه یک تعطیل می‌شوند و هیچ واحد صنفی به جز این واحدها در هفته پیش رو حق فعالیت ندارد. صنوف گروه‌های ۲ تا ۴ هم که مانند سابق تعطیل هستند.

هدایت‌الله جمالی‌پور با یادآوری اینکه صنوف گروه‌های ۲ تا ۴ هم مانند سابق تعطیل هستند، اضافه کرد: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و اتاق اصناف کماف‌ سابق بر اجرای این محدودیت نظارت خواهند کرد و تخلف هر واحد صنفی از یک هفته تا یک ماه تعطیلی واحد، جریمه نقدی و پلمب آن به تشخیص دادستانی محترم عمومی استان قزوین را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین برای جلوگیری از تجمع و انتشار بیشتر کرونای انگلیسی کلیه بازارچه‌های شهر قزوین از جمله بازار بزرگ، بازارچه سپه، علاف بازار تاریخی قزوین و سایر بازارچه‌های سرپوشیده و پاساژها در هفته آینده تعطیل و فعالیت واحدهای صنفی موجود در آنها برای یک هفته تعطیل است.

کارمندان ادارات به یک سوم کاهش یافت

ریاست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین همچنین از اعمال محدودیت‌های سخت‌گیرانه بر حضور مردم در اماکن عمومی و تفرجگاهی خبر داد و گفت:‌ از فردا بوستان‌ها، پارک‌ها، دفاتر پیشخوان دولت، آرامستان‌ها و اتوبوسرانی برای مدت یک هفته تعطیل است و مراسم تدفین در آرامستان هم با حداقل تعداد ممکن برگزار می‌شود.

جمالی‌پور همچنین از کاهش کارمندان ادارات به یک سوم در هفته آتی اشاره کرد و افزود: کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی و دولتی موظف هستند در هسته آینده فقط یک سوم کارمندان خود را به کار بگیرند؛ مگر دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز و حوزه مدیریت بحران که کمبود کارمند در آنها سبب اختلال‌رسانی در خدمات شبانه‌روزیشان می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=94

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.