• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24678
0

گرد هم امدیم تا “طرحی نو در اندازیم

  • کد خبر : 14581
  • 30 آذر 1399 - 21:40
گرد هم امدیم تا “طرحی نو در اندازیم
بام نیوز:ساخت یک الگوی واقعی برای اینده نزدیکِ سراسر کسانی که کوهستان را نعمت خداوند میدانند

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز،ساخت یک الگوی واقعی برای اینده نزدیکِ سراسر کسانی که کوهستان را نعمت خداوند میدانند
و این جملات شبیهِ شعار زیبایی که میخوانید را گواه بدانید بر آنچه برایتان در آینده نزدیک دلیل لبخندی از تداعی شنیدار امروز خواهد بود .
مجموعه همنوردان گروه هیئت کوهنوردی اهداف پیش رو را باتشکیل هیئت ۳۵ نفره مدیریتی از پیشکسوتان عرصه کوهستان و اخلاق و همنوردانی که از لحاظ فنی با علم روز شایسته هستند و ادغام تجربه و پختگی در کنار توان و جسارت شروع کرده

-در همین راستا با هدف ارائه بهترین برنامه ها از بهترین های دیار اشترانکوه برای کمیته های رسمی و با اتکا به نوآوری و ابتکار کارگروه های جدید را تشکیل داده است

کسب تجربه از اساتید رشته های مختلف همسو و هم قاموس کوهستان برای ترویج منش کوهنوردی و برابری در خانواده بزرگ ورزشکاران دیار اشترانکوه

ارج نهادن به پیشکسوتان و قهرمانان بحق میهن عزیزمان و ایجاد کمیته پیشکسوتان و جانبازان هیئت کوهنوردی .

کسب رخصت از خانواده کوهنوردان فقید منطقه .مسئولین دلسوز سازمان های مرتبط و همچنین تمامی زحمت کشان ادوار گذشته .

ایجاد زمینه لازم برای حضور خانواده ها در مناطق گردشگری کوهستان به همراه عزیزان و ایجاد محیطی امن برای خانواده ها

ایجاد زمینه مساوات و احترام به مقام والای بانوان و کوهبانوان، با انتخاب نایب رئیس هیئت و ارائه مسئولیت تام بانوان هیئت کوهنوردی به همنوردان خانم با تجربه و فنی .

ایجاد زمینه مساعد و تلاش بیش از پیش برای فراهم شدن تاسیس اولین گروه و باشگاه مختص بانوان به سبب نیاز آرامش خاطر خانواده ها به بستری امن برای عزیزانشان .

ایجاد کمیته های متعدد امدادی پزشکی در تعامل با سازمان های امدادی برای نام بلندِ بلندای دیار اشترانکوه تا بهترین باشیم برای هدفی بزرگ که همانا الگوی اصولی بودن است.

تجهیز،توسعه و بهینه سازی ابنیه ها و پناهگاه های موجود و تلاش برای ساخت و بهره برداری از اماکن جدید،در خصوص صعود های ورزش کوهنوردی

ایجاد گروه ها و کارگروه های مجزای امدادی آموزشی و پژوهشی از بانوان در کنار کمیته ها و گروه های قدرتمند آقایان.

 

ایحاد تحولی نوین در اکوتوریسم گردشگری و ایران شناسی و گردشگری ورزشی با ارج نهادن به آئین های مذهبی و سنن پیشینیان،با یاریِ توانمند ترین های کشور و استان در این عرصه .

ایجاد بستری لازم برای توسعه و افزایش مقاصد گردشگری و درامدزایی برای اهالی بومی و محلی با توجه به ظرفیت تحمل در مکانها و روستاهای هدف گردشگری با تعامل و همفکری با دهیاریها ودر راس آنها بخشداری مرکزی شهرستان ازنا استفاده از توانمندترین نیروهای فنی و امدادیِ واکنش سریع کوهستان در آموزش و پاس داری و ارج نهادن به هر آنچه چشم ایران را به ایثارشان خیره نگه داشته است .

 

فراهم‌نمودن راه های ارتباطی موثر رسانه ای و در دسترس همگام با عصر ارتباطات دیجیتال برای داشتن پلی از ارتباطات و گوشی شنوا و زبانی مهربان به انچه شما بخواهید و بگوئید با تیم روابط عمومی و فضای مجازی هیئت کوهنوردی شهرستان استقبال و استفاده از همه همنوردان با گرایش و سبک های مختلف ورزش کوهنوردی در پیکره مستحکم حال حاظر هیئت و آغوشی همیشه باز به روی همه آنان که کوه را موهبت و مهر خداوند میدانند و قلبشان برای این دیار میتپد .

ایجاد کمیته ورزشهای سه گانه و گروه دوچرخه سواری کوهستان هیئت کوهنوردی با حضور قهرمانان کشوری و بین المللی برای تنوع در انگیزه و شرایط مفرح خانواده ها .کوهنوردان و ورزشکاران شهرستان

ایجاد و ادامه فعالیتهای قوی و ثمربخش زیست محیطی برای حفظ زیست بوم در پیکره کوهستان .و حمایت از حیات وحش منطقه در گستره‌ های متفاوت با همکاریِ بهترین‌ محیط بانان حامی محیط زیست منطقه و کشور ضروری است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=14581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.