• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24669
3
خبر داد:

یزدانی بعد از جراحی استارت خوبی داشت/ امیدوارم زودتر تکلیف‌مان مشخص شود

  • کد خبر : 1374
  • 21 مهر 1399 - 11:27
یزدانی بعد از جراحی استارت خوبی داشت/ امیدوارم زودتر تکلیف‌مان مشخص شود
بام نیوز:مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: خوشحال شدیم که حسن یزدانی بعد از جراحی و دوره نقاهت، استارت خوبی داشت.

عباس حاج‌کناری در گفت‌وگو با خبرگزاری بام، درباره کیفیت کشتی‌های برگزار شده در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: من در زمان برگزاری رقابت‌های گروه اول لیگ برتر آزاد در سالن نبودم، اما همه کشتی‌هایی که از تلویزیون پخش شد را دیدم. کشتی‌های گروه ب را هم از نزدیک در سالن دیدم که طبیعتا رقابت‌ها در این گروه نزدیک تر و فشرده تر بود، خصوصا بین قائمشهر و پاس که رقابت نزدیکی بود. با توجه به دوری طولانی مدت از مسابقه، بچه‌ها در مبارزه‌های اول‌شان روی تشک گیج بودند، اما رفته رفته مبارزه‌های بهتری را شاهد بودیم؛ مخصوصا جوان‌ها که از کشتی‌های‌شان لذت بردیم و بعد از چند ماه دوباره رقابت خوبی را شاهد بودیم.

وی درباره چهره‌های برتر لیگ تصریح کرد: در گروه الف رحمان عموزاد، محمد نخودی و چند نفر دیگر خوب بودند، رضا علیجان‌زاده در تیم قائمشهر هم کشتی های خوبی گرفت. همچنین عرفان الهی در چسب رازی عملکرد خوبی داشت. او را قبلا یک دوره به اردوی بزرگسالان هم دعوت کرده بودیم. غیر از اینها، خوشحال شدیم که حسن یزدانی بعد از جراحی و دوره نقاهت، استارت خوبی داشت. محمدحسین محمدیان کشتی نزدیکی با علی شعبانی گرفت. امیرحسین زارع مشخصا تمرینات خوبی را انجام داده بود و آمادگی‌اش خوب بود. پیمان یاراحمدی کشتی خوبی با بهمن تیموری گرفت. در مجموع شاهد کشتی‌های قابل قبولی در این گروه بودیم.

قهرمان سابق کشتی جهان در مورد تعویق دوباره تصمیم گیری اتحادیه جهانی در مورد برگزاری مسابقات جهانی گفت: فکر می‌کنم این شرایط به ضرر کشتی‌گیران است. البته اغلب کشورها اردوهای تیم ملی‌شان را آغاز کرده‌اند. دست فدراسیون کشتی هم درد نکند که لیگ را برگزار کرد. وضعیت بدنی بچه‌ها نشان می‌داد که زیادی وزنه زده‌اند و تمرین کشتی‌شان کم شده، آنهایی که تمرین کشتی بیشتری داشتند، بهتر روی تشک ظاهر شدند. امیدوارم هم زودتر تکلیف برگزاری مسابقات جهانی از سوی اتحادیه جهانی مشخص شود و هم اینکه ما هم بتوانیم استارت اردوی تیم ملی را بزنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=1374
  • نویسنده : bamnews
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.