• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24585
2

یک سریال حادثه ای جایگزین «نوار زرد ۲»

  • کد خبر : 70799
  • 01 اسفند 1400 - 21:13
یک سریال حادثه ای جایگزین «نوار زرد ۲»
بام نیوز: شبکه دو سیما با اتمام فصل دوم از مجموعه "نوار زرد"، سری جدید سریال خارجی "امداد کوهستان" را به روی آنتن می برد.

به گزارش بام نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، سری جدید سریال “امداد کوهستان” از امشب، شنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود.

سری نخست سریال “امداد کوهستان” با نام اصلی Die Bergretter و نام لاتین mountain rescue محصول ۲۰۱۰ آلمان در بهمن ماه ۹۶ و خرداد ۹۹ به روی آنتن شبکه دو رفت و سری دوم آن در ۹ قسمت از ۴ الی ۱۴ دی ماه از شبکه دو پخش شد.

سری جدید این سریال حادثه‌ای با موضوع امدادرسانی به همت تأمین برنامه شبکه دو سیما آماده شده است. این سریال داستان جوانانی توانمند، ورزیده و ورزشکار را به تصویر می کشد که کوهنوردان و صخره‌نوردان حرفه‌ای هستند و در منطقه‌ای کوهستانی به عنوان امدادگر مشغول به کار می‌باشند. شهر کوچک آنها شهری توریستی است که علاقه‌مندان اسکی، کوهنوردی و صخره‌نوردی به آنجا سفر می‌کنند و در هر قسمت با بروز حادثه‌ای برای گردشگران یا ساکنان شهر، امداداگران وارد داستان می‌شوند و با شجاعت و فداکاری، جان مصدومان را نجات می‌دهند و حتی گاهی جان خود را در این راه از دست می‌دهند و…

این سریال به کارگردانی دریک پینتکا، تهیه کنندگی کارولین مولر و ایفای نقش دریک پینتکا، آکسل دی روچ، جورج پاپاواسیلیو، فیلیکس هرزوجنرات و …. در قسمت های ۴۰ دقیقه‌ای آماده شده است.

سری جدید سریال “امداد کوهستان” از شنبه، ۳۰ بهمن ماه هرشب از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد و بازپخش آن ساعات ۱ و ۲۰ دقیقه بامداد، ۹ و ۱۰ دقیقه صبح و ۱۶ و ۲۰ دقیقه عصر است. همچنین خلاصه هفتگی این سریال، پنجشنبه‌ها ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=70799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.