• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
1

یک مازندرانی دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های بومی محلی شد

  • کد خبر : 56647
  • 11 مهر 1400 - 2:00
یک مازندرانی دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های بومی محلی شد
بام نیوز: طی حکمی از سوی فرهاد نژادفصیحی دبیرکل فدراسیون ورزش‌های بومی و محلی، عارف حمزه‌پور به‌عنوان سرپرست دبیری سازمان لیگ ورزش‌های بومی و محلی کشور منصوب شد.

خبرگزاری بام نیوز استان مازندران-سرویس ورزشی| مازندران سرشار از استعداد است و جایی نیست که مازندرانی‌ها در آن حضور مثبت نداشته باشند؛ چه در بین ورزشکاران و در باشگاه‌های مختلف ورزشی چه در عرصه مدیریتی استان مازندران زبان‌زد خاص و عام است و پایتخت‌نشینان هم به این توانایی مازندرانی‌ها به خوبی پی بردند.

هستند مدیران زیادی که در وزارت‌خانه‌ها و فدراسیون‌های مختلف از وزنه‌های مهم آن ارگان به‌شمار می‌روند و در بحث مدیریتی جزو بهترین‌ها هستند.

اما در جدیدترین ابلاغ مدیریتی برای مازندرانی‌ها، فدراسیون ورزش‌های بومی و محلی هم به ظرفیت بزرگ مدیران مازندرانی پی برد و حکم جدیدی برای یکی از ورزشی‌ترین مدیران استان صادر کرد.

روز گذشته؛ در حکمی از سوی فرهاد نژادفصیحی دبیرکل فدراسیون ورزش‌های بومی و محلی، عارف حمزه‌پور به‌عنوان سرپرست دبیری سازمان‌لیگ منصوب شد.

عارف حمزه‌پور که سابقه درخشانی در رشته‌های مختلف ورزشی و مخصوصا در رشته فوتوالی داشته و از مدیران ورزشی بنام استان مازندران به حساب می‌آید به عضویت فدراسیونی در آمده است که از روستاها بیشترین و بهترین قهرمانان به ورزش کشور معرفی شده‌اند.

در بخشی از این حکم خطاب به عارف حمزه‌پور آمده است نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به پیشنهاد سرپرست سازمان لیگ فدراسیون به موجب این حکم بعنوان «سرپرست دبیری سازمان لیگ ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی کشور» منصوب می‌شوید.

به گزارش بام نیوز؛ حمزه‌پور دکتری مدیریت دولتی با گرایش رفتار سازمانی از دانشگاه تهران می‌باشد و مدیریت تیم ملی فوتوالی، دبیری انجمن فوتوالی، عضو هیأت رئیسه انجمن‌های ورزشی و … را در کارنامه دارد.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=56647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.