• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان :

۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان سمنان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 2437
  • 26 مهر 1399 - 20:48
۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان سمنان برگزار می‌شود
بام نیوز:سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان، گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح هشت شهرستان استان تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری بام، مصطفی مرادی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات ورزش و جوانان استان سمنان، با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در استان تدارک دیده شده است، بیان کرد: شرایط فعلی جامعه و بیماری کرونا ایجاب می‌کند که عمده برنامه‌ها به سمت پویش‌های اجتماعی و همگانی بدون حضور فیزیکی مردم انجام شود.

وی با بیان اینکه این پویش‌ها و برنامه‌ها با توجه به نوع و جنس اجرایی آن‌ها در حوزه فضای مجازی برنامه‌ریزی می‌شوند، افزود: ارتقای آگاهی مردم درباره نقش ورزش در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از کرونا یکی از اهداف این برنامه‌ها است.

سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان افزود: متأسفانه به نقش ورزش در پیشگیری از کرونا کمتر پرداخته شده و بیشتر به رویه‌های درمانی و پزشکی اکتفا شده است و می‌بایست به نقش ورزش در بحث پیشگیری از ویروس کرونا بیشتر پرداخته و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

مرادی با بیان اینکه هم اکنون علاوه بر مسئله بهداشتی ویروس کرونا، موضوع اجتماعی این ویروس منحوس نیز مطرح است، تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان در شش‌ماهه دوم چندین برنامه و پویش مانند میز کار، میز ورزش، یک صبح با نشاط، آوای ورزش در همسایگی، کارگاه‌های آموزشی، طرح سنجش ساختار قامتی بانوان و طرح طبیعت گردی و…. برنامه‌ریزی کرده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=2437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.