به گزارش بام نیوز و بنا به اعلام هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی مشهد، صبح امروز سهشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ برنامه کوهپیمایی گرامیداشت هفته تربیتبدنی و ورزش توسط تیم کوهپیمایی خانوادگی باشگاه خورشید و با حضور رئیس هیئت استان در ارتفاعات جنوبی و قله زو برگزار گردید.
این برنامه از ساعت ۵ صبح با حضور بالغ بر هشتاد تن از خانوادهها اغاز و در ساعت ۷:۳۰ صبح با پذیرایی از شرکتکنندگان پایان یافت.
روابط عمومی هئیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان مشهد














