به گزارش بام و به نقل از ورزش سه
یکی از شانسهای کسب مدال برای ورزش ایران در المپیک توکیو، با انتقاد از بیتوجهی به ورزشکاران در لیگ تکواندو، گفت:چرا باید تیمی مثل دانشگاه آزاد که بابت فصل قبل به بازیکنانش بدهکار است، بدون هیچ نظارتی برای فصل جدید ثبت نام کند؟
یکی از شانسهای کسب مدال برای ورزش ایران در المپیک توکیو، با انتقاد از بیتوجهی به ورزشکاران در لیگ تکواندو، گفت:چرا باید تیمی مثل دانشگاه آزاد که بابت فصل قبل به بازیکنانش بدهکار است، بدون هیچ نظارتی برای فصل جدید ثبت نام کند؟
{fullcontent}














