پایگاه خبری بام | طبق اعلام وزارت نیرو و بر اساس مصوبه هیات وزیران مبنی بر تکلیف تامین دو درصد از برق مصرفی صنایع با قدرت مصرف بیش از یک مگاوات از طریق انرژی های تجدید پذیر ، این مصوبه هم اکنون در شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر در حال اجراست.
هر چند که به گفته رضا عباسی معاون فنی این شرکت ، تعداد واحدهای صنعتی شهرک که بالای یک مگاوات مصرف برق دارند ، خیلی کم و در حدود دو تا سه واحد است اما با هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر قرار است که آن دسته از واحدهایی که زیر یک مگاوات برق تولید می کنند نیز مشمول این مصوبه شوند.
رضا عباسی همچنین اشاره کرد که چنانچه واحدهای صنعتی این الزام را رعایت نکنند باید این ظرفیت را طریق بورس خریداری کنند.














