6

اشتغال بومی‌ها در اولویت شرکت‌های نفتی باشد

  • کد خبر : 99228
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
اشتغال بومی‌ها در اولویت شرکت‌های نفتی باشد
بام l فرماندار گناوه از شرکت های نفتی فعال در منطقه که اجرای یک پروژه نفتی ملی را عملیاتی می کند، خواست از نیروهای بومی شهرستان های گناوه و دیلم استفاده کنند.

پایگاه خبر بام l محمدتقی صفری صبح شنبه در نشست با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه، سرپرست و مشاور حقوقی یک شرکت نفتی اظهار کرد: بکارگیری نیروهای بومی توسط پیمانکاران شرکت‌های نفتی بخوبی انجام نمی‌شود و باید این رویه را تغییر دهند.

فرماندار گناوه بیان کرد: به‌کارگیری نیروهای بومی توسط شرکت‌های نفتی در منطقه از همه لحاظ بهتر و مقرون به صرفه تر از نیروهایی است که از دیگر استان‌ها استفاده می‌کنند.

وی گفت: مردم منطقه شهرستان‌های گناوه و دیلم بخصوص افراد جویای کار توقع به حق دارند که شرکت‌های نفتی در منطقه برای تأمین نیرو، از ظرفیت و توان بومی‌های استفاده کنند.

فرماندار گناوه یادآور شد: رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه وضعیت بکارگیری نیروها و مسائل و مشکلات شرکت را بررسی و به فرمانداری گزارش دهد.

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان جهت اجرای هرچه بهتر پروژه ملی آماده همکاری و تعامل با شرکت است

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=99228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.