7

خدمت‌رسانی مؤثر نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است

  • کد خبر : 99759
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۳ - ۹:۲۴
خدمت‌رسانی مؤثر نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است
بام | فرماندار شهرستان دشتی گفت: خدمت‌رسانی مؤثر نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

پایگاه خبری بام | علی بحرانی پنجشنبه شب در نشست کمیسیون حفاری شهرستان دشتی اظهار داشت: خدمت‌رسانی مؤثر به مردم نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: خروجی این خدمات باید به افزایش میزان رضایتمندی مردم منجر شود و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

فرماندار دشتی گفت: دستگاه‌های متولی باید به تفاهم‌نامه‌هایی که امضا می‌کنند، پایبند باشند و وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وی افزود: هیچ دستگاهی حق ندارد از دستگاه دیگری شکایت قضائی کند و مشکلات بین دستگاه‌ها باید از طریق تعامل و همکاری حل‌وفصل شود.

فرماندار تأکید کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلات و خسارات احتمالی، دستگاه‌های اجرایی باید قبل از هرگونه حفاری، استعلامات لازم را از مراجع ذی‌ربط اخذ کنند و این اقدام به هماهنگی بهتر و جلوگیری از نارضایتی عمومی کمک خواهد کرد.

وی همچنین بر لزوم هم‌افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌ها برای مدیریت بحران و ارائه خدمات بهینه به مردم شهرستان دشتی تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=99759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.