• امروز : دوشنبه, ۱۴ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 4 March - 2024
کل اخبار 24592
1
لیگ قهرمانان آسیا؛

AFC استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو را جریمه کرد

  • کد خبر : 4298
  • 12 آبان 1399 - 15:56
AFC استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو را جریمه کرد
بام نیوز: کنفدراسیون فوتبال آسیا سه باشگاه ایرانی را به دلایل مختلف در لیگ قهرمانان آسیا جریمه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بام، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا آرای خود را در ارتباط با رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره منتشر کرد.

در میان آرای منتشر شده، نام سه باشگاه ایرانی پرسپولیس، استقلال و شهرخودرو هم دیده می‌شود و ظاهراً فقط سپاهان از ایران جریمه نشده است.

باشگاه پرسپولیس به خاطر آنچه که ارائه دیر هنگام لیست بازیکنان در بازی با التعاون عربستان عنوان شده، از سوی AFC مبلغ ۱,۲۵۰ دلار جریمه شد. البته ۶۲۵ دلار جریمه تعلیقی است که در صورت تکرار این اتفاق در دو سال آینده عملیاتی می‌شود. پرسپولیس باید تا ۹۰ روز دیگر مبلغ ۶۲۵ دلار باقی مانده را پرداخت کند.

بازیکنان باشگاه استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و در بازی با پاختاکور پنج کارت از داور بازی گرفتند. AFC به همین دلیل و تحت عنوان سوء رفتار تیمی، استقلال را ۱۸۷۵ دلار جریمه کرد که ۹۵۰ دلار آن تعلیقی است و استقلال موظف است ۹۲۵ دلار دیگر را تا ۹۰ روز دیگر بپردازد.

تیم شهرخودرو هم در بازی مرحله گروهی مقابل پاختاکور به دلیل مشابه با استقلال ۱۵۰۰ دلار جریمه شده که ۱۱۲۵ دلارش تعلیقی است و این باشگاه ایرانی تنها باید ۳۷۵ دلار به AFC بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا و از منطقه غرب قاره فینالیست شده است و در انتظار حریف خود از شرق آسیا است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=4298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.