• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
1
ورزشی:

ادامه برگزاری لیگ والیبال به نفع تیم‌هاست/ اصول بهداشتی عالی رعایت شد

  • کد خبر : 7268
  • 30 آبان 1399 - 23:42
ادامه برگزاری لیگ والیبال به نفع تیم‌هاست/ اصول بهداشتی عالی رعایت شد
بام نیوز:اکرم قهرمانی می‌گوید با توجه به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در جریان لیگ، برگزاری مسابقات در شرایط اعمال محدودیت‌های سراسری به نفع تیم‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز ، لیگ برتر والیبال زنان با رقابت تیم‌های حاضر در گروه اول از پنجشنبه، ۲۹ آبان ماه آغاز شد و شهرداری قزوین در اولین مسابقه خود در سه ست پیاپی مقابل اکسون تهران به پیروزی رسید.

اکرم قهرمانی، سرمربی تیم شهرداری قزوین در مورد پیروزی تیم خود به بام نیوز گفت: اولین مسابقه لیگ بود که بازیکنان ما در سرویس، دریافت‌ها و روی توپ عالی کار کردند. البته کمی ناهماهنگی به چشم می‌خورد که به مرور برطرف می‌شود، اما در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و بازی را بردیم.

او در ادامه افزود: سعی کرده‌ایم تیم را برای سه بازی این دور  به ۷۰ درصد آمادگی برسانیم و امیدوارم که روز به روز بهتر شویم. سوم آذر ماه هم رقابت سنگینی با سایپا داریم که فصل قبل به عنوان قهرمانی رسید، بنابراین همه تمرکز خود را روی این مسابقه گذاشته‌ایم.

قهرمانی در مورد شانس تیم خود برای صعود به مرحله دوم مسابقات گفت: امیدوارم بازیکنان در طول مسابقات عالی کار کنند. به این قضیه خوشبین هستم چون تیم ما زحمت می‌کشد و حتما نتیجه آن را می‌گیرد. تلاش می‌کنیم تا یکی از صعودکنندگان به مرحله دوم باشیم.

او در مورد نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان مسابقات بیان کرد: همه چیز عالی بود و فدراسیون تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد، حتی ریزترین مسائل بهداشتی را هم تذکر دادند و حواسشان به همه چیز بود. در این شرایط ما هم با خیال راحت کارمان را انجام دادیم. از طرفی همه تیم‌ها قبل از هر دوره از مسابقات باید تست کرونا بدهند و در روز مسابقه هم تب افراد حاضر در سالن را می‌سنجند.

این مربی در مورد محل اسکان تیم خود گفت: باشگاه با هزینه خود برای ما هتل تهیه کرده است و اکنون در هتل المپیک هستیم.

قهرمانی در مورد برگزاری لیگ در شرایط اعمال محدودیت‌های سراسری برای کاهش شیوع کرونا گفت: سلامتی همه بازیکنان در درجه اول اهمیت قرار دارد اما با توجه به اینکه همه تیم‌ها تست کرونا داده‌اند، نحوه اسکانشان مشخص است و همه اصول بهداشتی توسط فدراسیون نظارت و رعایت می‌شود، برگزاری مسابقات به نفع تیم‌ها است. با این حال تابع تصمیماتی هستیم که برای سلامتی افراد گرفته می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=7268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.