1

تعامل سازمانی لازمه ارتقای امنیت و خدمات در خارگ است

  • کد خبر : 118509
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۰:۱۶
تعامل سازمانی لازمه ارتقای امنیت و خدمات در خارگ است
بام | فرمانده انتظامی بخش ویژه خارگ در دیدار با مدیر عملیات عمومی این جزیره، بر ضرورت تقویت همکاری‌های سازمانی برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی، حفظ نظم عمومی و افزایش آرامش شهروندان تأکید کرد.

پایگاه خبری بام | عنایت‌الله علیپور در دیدار با مدیر عملیات عمومی خارگ اظهار داشت: همکاری مستمر میان مجموعه‌های اجرایی و انتظامی، نقش تعیین‌کننده‌ای در بهبود روند خدمات‌رسانی و تقویت امنیت پایدار در این منطقه راهبردی دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی در چارچوب مأموریت‌های ذاتی خود، مسئولیت حفظ امنیت، صیانت از آرامش عمومی و ایجاد فضای امن برای شهروندان را بر عهده دارد و تحقق این اهداف نیازمند تعامل مؤثر دستگاه‌های مختلف است.

فرمانده انتظامی بخش ویژه خارگ با اشاره به جایگاه مدیریت عملیات عمومی در پشتیبانی از خدمات و زیرساخت‌های جزیره تصریح کرد: هماهنگی و همکاری میان بخش‌های مختلف اجرایی می‌تواند زمینه ارتقای کیفیت خدمات و افزایش سرعت رسیدگی به مسائل عمومی را فراهم کند.

علیپور خاطرنشان کرد: استمرار همکاری میان دستگاه‌های مستقر در خارگ، ضمن تقویت نظم و امنیت اجتماعی، بستر مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و افزایش رضایت عمومی در این منطقه مهم اقتصادی کشور ایجاد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=118509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.