• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24592
0
ورزشی:

رقابت‌های کسب سهمیه المپیک تکواندو اوایل سال آینده برگزار می‌شود

  • کد خبر : 5440
  • 20 آبان 1399 - 12:43
رقابت‌های کسب سهمیه المپیک تکواندو اوایل سال آینده برگزار می‌شود
بام نیوز:رییس فدراسیون جهانی تکواندو از برگزاری مسابقات کسب سهمیه بازی های المپیک قاره‌های آسیا و اروپا قبل از ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) خبر داد.

دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: بسیار مهم است که فدراسیون جهانی در تماس منظم با اتحادیه‌های تکواندو قاره‌ای باشد و این جلسات می‌تواند به پیشرفت ورزش تکواندو کمک کند. این نشست در بحث آخرین به روزرسانی‌ها و اجرای برنامه‌های آینده مهم است. ما همیشه از همکاری اتحادیه‌های قاره‌ای استقبال می‌کنیم تا بتوانیم بیشترین حمایت از خانواده جهانی تکواندو را داشته باشیم.

وی افزود: قاره‌های آفریقا، آمریکا و اقیانوسیه مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو را برگزار کردند اما قاره‌های آسیا و اروپا هنوز نتوانستند رقابت‌های انتخابی قاره خود را برگزار کنند. هدف ما این است که این دو رویداد نیز پیش از ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) انجام شود که زمان آنها نیز با کمیته بین المللی المپیک هماهنگ ‌می‌گردد.

دکتر چو همکاری هرچه نزدیک‌تر اتحادیه‌های قاره‌ای را عامل موثر در موفقیت‌ها دانست. وی همچنین بر اهمیت نظارت و حسابرسی به منظور توزیع کمک‌های مالی برای اجرای طرح‌های توسعه تأکید کرد و به سخنرانی در مورد چگونگی بهبود این امر پرداخت.

رییس فدراسیون جهانی تکواندو در مورد فعالیت‌های انجام شده از جمله آخرین جلسه مجمع عمومی فدراسیون جهانی، انتقال مرکز جهانی تکواندو به شهر گویانگ و آمادگی برای برگزاری نخستین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه به صورت آنلاین، توضیحاتی را ارائه کرد.

جلسه فوق العاده شورای فدراسیون جهانی تکواندو در تاریخ ۲۴ نوامبر (۴ آذرماه) برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=5440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.