• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24573
1
خبر داد:

رییس فدراسیون کوهنوردی: پارسال فقط سه دیواره سنگنوردی نصب شد

  • کد خبر : 1677
  • 22 مهر 1399 - 17:57
رییس فدراسیون کوهنوردی: پارسال فقط سه دیواره سنگنوردی نصب شد
بام نیوز - رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران گفت: سال گذشته فقط سه دیواره سنگنوردی در کشور نصب شد که از این نظر بدترین سال عملکرد فدراسیون در این بخش است.

به گزارش خبرگزاری بام ، رضا زارعی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی کردستان اظهار داشت: با اضافه شدن صعودهای ورزشی به فدراسیون کوهنوردی مسوولیت بخش قهرمانی هم به این فدراسیون اضافه شد تا فعالیت‌های آن را گسترده‌تر شود.
وی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی فعلی نصب دیواره سنگنوردی سخت است اما دنبال توسعه زیرساخت‌ها از جمله دیواره هستیم، اضافه کرد: در طبیعت کردستان این زیرساخت‌ها وجود دارد و می‌توان از این نعمت طبیعی برای این ورزش بهره برد.
زارعی یادآور شد: امکان ایجاد دیواره سنگنوردی در مرکز استان کردستان وجود دارد و اولویت بندی لازم برای این منظور انجام شده و در این راستا با شرکت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در ارتباط مستمر هستیم تا این دیواره در سنندج ایجاد شود.
وی افزود: امید می‌رود استان کردستان با جغرافیای کوهستانی و نیروی خود ساخته بتواند افتخارات بیشتری در رشته کوهنوردی کسب کند.
رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با تاکید بر اتحاد کوهنوردان استان گفت: مشکلات هیات کوهنوردی استان کردستان در حوزه فعالیت باشگاه‌ها بود و پیشنهاد می‌شود حوزه آموزش به باشگاه‌ها سپرده شود چون بخش خصوصی می‌تواند در آموزش کمک‌های مفیدی داشته باشد.
وی با بیان اینکه توجه خاص به باشگاه های زیر نظر ایجاد شایبه می‌کند، تاکید کرد: هیات باید کار رهبردی و تشکیلاتی انجام دهد و در این مسیر از تجربیات مدیران و فعالین گذشته استفاده شود.
شیوا زندی با هشت رای از ١۵ رای ماخوذه اعضای مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی کردستان به ریاست این هیات برای چهار سال آینده رسید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=1677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.