• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24573
2

فکری: ای کاش باشگاه به انتخاب زاهدی فر اعتراض نمی کرد/اگر قرار است یک بازی لغو شود همه بازی ها را لغو کنند

  • کد خبر : 6874
  • 28 آبان 1399 - 2:31
فکری: ای کاش باشگاه به انتخاب زاهدی فر اعتراض نمی کرد/اگر قرار است یک بازی لغو شود همه بازی ها را لغو کنند
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی قبلی ما نیز دو صحنه مشکوک بر علیه تیم ما رخ داد، اما صحبت چندانی نکردیم و ای کاش باشگاه به انتخاب زاهدی فر معترض نمی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری بام نیوز، محمود فکری در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در خصوص اعتراض باشگاه به اتخاب محمد حسین زاهدی فر بری دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: داوران فوتبال بسیار زحمتکش هستند و حتی با وجود کمک داور ویدئویی هم شاهد اشتباهات هستیم و فکر نمی‌کنم صحبت درباره تعویض داور یک مسابقه راهکار مناسبی باشد.ای کاش باشگاه چنین کاری را انجام نمی داد.

وی گفت: در بازی قبلی ما نیز دو صحنه مشکوک بر علیه تیم ما رخ داد، اما صحبت چندانی نکردیم و اشتباهات جزئی از فوتبال است و باید اجازه بدهیم که داور در فضای آرام کارش را انجام دهد و ما نیز وظیفه داریم در زمین مسابقه سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که با «واحد مرکزی خبر» صحبت می کرد درباره شرایط تیمش افزود: خوشبختانه همه بازیکنان آماده و سرحال هستند و امیدواریم تا در مقابل فولاد که بازی بسیار سخت و حساسی است بتوانیم با دست پر به تهران باز گردیم.

 فکری گفت: متاسفانه نادری و موسوی را به دلیل کرونا و موسوی و یزدانی را به دلیل مصدومیت نداریم، اما بازیکنان استقلال توانایی‌های زیادی دارند، بازیکنان ما می‌توانند جای آن‌هایی که نیستند پر کنند.

وی در پاسخ به این سوال که رشید مظاهری مشکلش بالاخره برطرف شد یا خیر؟ افزود: خوشبختانه رشید مشکلی ندارد و امروز هم با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادش را ثبت می‌کند. اینکه از بین او یا حسینی کدام یک در مقابل فولاد در درون دروازه می‌ایستند با صلاحدید کادر فنی خواهد بود و مهم این است که رشید در کنار حسینی دو دروازه بان خوب تیم ما هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات زمین تمرین هم گفت: هیچ سالی استقلال را بدون مشکلات ندیدم، ولی مطمئن هستم با تلاش‌های مدیران باشگاه مشکلات ما کمتر می‌شود و ما وظیفه داریم کارمان را بدون هیچ حاشیه انجام دهیم.

فکری در پایان صحبت هایش و درباره اینکه اگر بازی پرسپولیس مقابل نفت لغو شود ناراحت می‌شوید یا خیر؟ افزود: بحث ناراحتی مطرح نیست مهم این است که اگر قرار بر این است که یک مسابقه احیاناً لغو شود بهتر است با توجه به شرایط کرونایی همه مسابقات را لغو کنند که تا این لحظه و اطلاعاتی که دارم قرار بر این است که همه بازی‌های هفته دوم برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=6874
  • نویسنده : تحریریه بام نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.