• امروز : یکشنبه, ۲۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 10 March - 2024
کل اخبار 24610
1
در گفتگو با بام مطرح شد:

قائدی همه فرضیه‌ها را به هم زد/ فقط رسیدن به جام‌جهانی مهم است

  • کد خبر : 6682
  • 27 آبان 1399 - 8:42
قائدی همه فرضیه‌ها را به هم زد/ فقط رسیدن به جام‌جهانی مهم است
بام نیوز: ملی پوش پیشین فوتبال ایران گفت: خوشحالم از این که مهدی قائدی همچنان روی نوار پیشرفت گام بر می‌دارد و توانست همه فرضیه‌ها را به هم بزند.

محسن گروسی در گفتگو با خبرنگار بام نیوز، اظهار داشت: تیم ملی ایران در مجموع بازی خوبی را مقابل بوسنی به نمایش گذاشت و نتیجه هم نتیجه خوبی بود. اما در دیدارهای تدارکاتی آنچه باید در اولویت قرار بگیرد، شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم خودی است و من نمی‌دانم سرمربی تیم ملی به هدف خودش در این راستا رسیده یا خیر.

ملی پوش پیشین فوتبال گفت: پیروزی در دیدارهای تدارکاتی از این بابت خوب است که روحیه تیم برای دیدارهای رسمی بالا می‌رود. اما همانطور که گفتم هدف اصلی از چنین دیدارهایی تنها برطرف کردن نقاط ضعف و بهبود کیفیت تیم است. در نهایت نیز هدف تیم ملی غلبه بر هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق و البته رسیدن به جام جهانی است.

وی بیان داشت: حضور چند چهره جدید در تیم ملی را به فال نیک می‌گیرم. به خصوص برخی از این نفرات که بی تردید آینده فوتبال هستند و باید در راس همه آنها به مهدی قائدی اشاره کنم.

مهاجم پیشین تیم ملی ایران و استقلال در ادامه تصریح کرد: قائدی از اولین روزی که در استقلال مطرح شد با وجود استعداد خوبی که داشت، همواره مورد انتقاد قرار می‌گرفت و خیلی‌ها نسبت به آینده او خوشبین نبودند. هر گاه قائدی یک گام رو به جلو بر می‌داشت انتقادات از او بیشتر می‌شد. یک روز می‌گفتند قدش کوتاه است، یک روز می‌گفتند پاهای او پرانتزی است، یک روز گفتند وزنش کم است، یک روز گفتند تکنیکش در اختیار تیم نیست و غیره. اما حالا می‌بینیم این بازیکن با بر همه زدن همه فرضیه‌هایی که مطرح بود در ۲۱ سالگی تبدیل به بهترین مهاجم ایران شده است.

گروسی خاطرنشان ساخت: قائدی تکنیک و سرعت خوبی دارد که به خوبی آنها را در اختیار تیم قرار می‌دهد. خوب گل می‌زند، خوب پاس گل می‌دهد، خوب یار مقابلش را از پیش رو بر می‌دارد و فاکتورهای دیگر که او را به این درجه رسانده است.

کارشناس فوتبال گفت: هدف همه موفقیت تیم ملی و صعود این تیم به جام جهانی است و همه این فعل و انفعالات باید اتفاق بیفتد تا صاحب یک تیم ملی خوب و قوی باشیم که بتواند به جام جهانی صعود کند. امیدوارم این اتفاق در خصوص فوتبال ایران روی داده و تیم ملی با راهیابی به جام جهانی قطر انتظارات را برآورده نماید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=6682
  • نویسنده : تحریریه بام نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.