• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
0
در گفتگو با بام مطرح شد:

لغو جلسه ستاد مبارزه با کرونا/بررسی وضعیت رشته ها در وزارت بهداشت

  • کد خبر : 2156
  • 24 مهر 1399 - 20:08
لغو جلسه ستاد مبارزه با کرونا/بررسی وضعیت رشته ها در وزارت بهداشت
بام نیوز:به گفته سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، نشست این هفته ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به دلیل پیگیری وضعیت برخی رشته‌ها جهت تسریع روند رسیدگی به آنها برگزار نخواهد شد.

محمد اسد مسجدی در گفتگو با خبرنگار بام، با یادآوری اینکه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در جلسات هفتگی پیگیر وضعیت رشته های مختلف و درخواست های مطرح شده از سوی آنها برای فعالیت در ایام کرونایی است، خاطرنشان کرد: طبق روال همیشگی، نشست این هفته باید دوشنبه برگزار شود اما به دلیل پیگیری وضعیت برخی رشته ها، این هفته جلسه ای نخواهیم داشت.

وی با یادآوری اینکه پروتکل های پیشنهادی از طرف برخی رشته ها در مرحله بازبینی به سر می برد، خاطرنشان کرد: قرار گرفتن در این مرحله در واقع یعنی نهایی شدن کار، در مورد این رشته ها منتظر ابلاغ نهایی هستیم. به همین منظور تصمیم به لغو جلسه این هفته ستاد گرفتیم تا با حضور در وزارت بهداشت و دیدار از نزدیک با مسئولان مربوطه، روند مربوط به ابلاغ نهایی دستورالعمل ها برای این رشته ها را تسریع کنیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با یادآوری اینکه حضور در مرحله بازبینی شامل ۱۶ رشته می شود، گفت: اسکواش، اسکی، تنیس، تیراندازی، تیروکمان، جودو، دوچرخه سواری، قایقرانی، کاراته، کبدی، کوهنوردی، ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، ورزش های جانبازان و معلولان، هنرهای رزمی، وزنه برداری و ووشو ۱۶ رشته ای هستند که در آستانه دریافت ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی مربوط به خود هستند.

مسجدی تاکید کرد: از مجموع این رشته ها احتمالا دستورالعمل لازم برای ۴ رشته امروز ابلاغ می شود. این ابلاغ در مورد ۸ رشته دیگر تا پایان هفته و نهایت اوایل هفته آینده انجام خواهد شد. در نشست برگزار شده در محل وزارت بهداشت هم برای تسریع ابلاغ دیگر رشته های باقی مانده مذاکره و بررسی تکمیلی را خواهیم داشت.

به گفته این عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، لاله حاکمی و رضا سعیدی نایب رئیس و دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، فرهاد مرادی دبیر ستاد و اشکان اردیبهشت از افراد حاضر در نشست روز دوشنبه وزارت بهداشت هستند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=2156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.