• امروز : شنبه, ۱۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 9 March - 2024
کل اخبار 24609
1

چالش دیگر باشگاه پرسپولیس برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی/ بعد از برانکو نوبت فیفاست

  • کد خبر : 3613
  • 06 آبان 1399 - 0:13
چالش دیگر باشگاه پرسپولیس برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی/ بعد از برانکو نوبت فیفاست
بام نیوز : باشگاه پرسپولیس پس از تسویه حساب با برانکو ایوانکوویچ، یک مشکل دیگر نیز برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری بام ، باشگاه پرسپولیس در چند ماه گذشته و در چندین مرحله بخش زیادی از مطالبات یک میلیون و ۱۵۰ هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کرده است تا در آستانه تسویه حساب با این مربی کروات باشد.

پرسپولیسی‌ها در آخرین مرحله نیز روز چهارشنبه هفته گذشته ۸۰ هزار یورو به حساب برانکو واریز کردند تا تنها چیزی حدود ۴۰ هزار یورو دیگر از مطالبات این مربی باقی بماند. در همین زمینه نیز سرخپوشان با ارسال نامه‌ای به وکیل برانکو ایوانکوویچ، خواستار اعلام مابقی مطالبات این مربی شدند تا ضمن تسویه حساب کامل با برانکو، سریعاً در نامه‌ای به فیفا خواستار باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود باشند، اما پرسپولیسی‌ها برای این کار علاوه بر تسویه حساب با برانکو، یک چالش مهم دیگر نیز پیش رو دارند.

باشگاه پرسپولیس که در چندین مرحله نسبت به تسویه حساب برانکو دچار تأخیر شد، حدود ۶۰ هزار فرانک سوئیس (حدود یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان) بابت هزینه دادرسی و تأخیر در پرداخت مطالبات برانکو باید به فیفا پرداخت کند و تا زمانی که این پول پرداخت نشود، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه باز نخواهد شد.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس امیدوار است بتواند با نامه‌نگاری با فدراسیون فوتبال، مبلغ ۶۰ هزار فرانک سوئیس را از محل مطالبات فدراسیون فوتبال در فیفا پرداخت کند و مبلغ ریالی این پول را به حساب فدراسیون فوتبال در داخل کشور واریز کند تا مشکل انتقال پول به حساب فیفا را نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=3613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.