• امروز : سه شنبه, ۲۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 12 March - 2024
کل اخبار 24610
2
ورزشی:

چرا استقلالی ها مدعی شکستن رای استراماچونی هستند؟

  • کد خبر : 5723
  • 22 آبان 1399 - 19:06
چرا استقلالی ها مدعی شکستن رای استراماچونی هستند؟
بام نیوز: مسئولان باشگاه استقلال مدعی هستند با متوجه به اسناد و مدارکی که در اختیار دارند می توانند رای صادره از سوی فیفا در خصوص شکایت سرمربی پیشین خود را تغییر دهند.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز ، در پی حکم فیفا علیه باشگاه استقلال در پرونده شکایت استراماچونی، مدیران کنونی در بررسی هایی که انجام داده اند متوجه شده اند در دفاع اولیه ای که مدیریت وقت می توانسته انجام دهد، برخی اسناد و مدارک نادیده گرفته شده است. در واقع، استقلال در زمانی که می توانست در دفاعیه به این مدارک متوسل شود، به طرز عجیبی این اتفاق رخ نداده است.

اما دلیلی که اکنون مدیران باشگاه مدعی هستند می توانند این رای را بشکنند، وجود دو برگه دستنویس با امضای استراماچونی است که در این دو نامه، باشگاه می تواند برخی ادعاهای این مربی ایتالیایی را رد کند.

برگه اول مربوط به کاهش زمان قرارداد استراماچونی است که به خواسته خود او امضا شده و نامه دوم هم مربوط به مبلغ قراردادش است که مربی پیشین آبی ها مبلغ کمتری ار آنچه فیفا حکم داده، درخواست داشته است.

ضمن اینکه استقلال سند برگشت خوردن پولی که در موعد مقرر به حسابی که استراماچونی در کشور چک معرفی کرده بود را هم دارند. در همان زمان وقتی بانک مربوطه به بهانه اینکه منبع مشخص نیست، پول را برگشت زده، باشگاه از سرمربی خود درخواست شماره حساب در بانک دیگری را کرده اما استراماچونی از دادن شماره حساب جدید طفره می رود.

با توجه به این شرایط، استقلال امیدوار به این است که بتواند رای فیفا را تغییر دهد. این باشگاه درخواست گراندز رای را از کمیته انضباطی فیفا کرده و بعد از رسیدن آن، لایحه دفاعی خود را به فیفا ارسال می کند.

ظاهرا یک تیم حقوقی قوی هم تشکیل شده تا در این پرونده باشگاه بتواند با توجه به اسنادی که باید در زمان دفاع ارائه می شده اما این اتفاق نیفتاده، رای را بشکند.

در حال حاضر باشگاه استقلال به پرداخت یک میلیون و سیصد و پنجاه و نه هزار یورو محکوم شده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=5723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.