• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
4

اطلاعیه کارگروه جستجو و نجات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم

  • کد خبر : 47478
  • 19 تیر 1400 - 22:27
اطلاعیه کارگروه جستجو و نجات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم
انجمن پزشکی کوهستان ایران: باستحضار‌ میرساند مطلع گشتیم و مشاهده شد که در قله‌ی برف انبار ، میله‌ی فلزی به طول 15متر جهت به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط یکی از کوهنوردان گرامی نصب گردیده است.

باستحضار‌ میرساند مطلع گشتیم و مشاهده شد که در قله‌ی برف انبار ، میله‌ی فلزی به طول ۱۵متر جهت به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط یکی از کوهنوردان گرامی نصب گردیده است.

با عنایت به مرتفع بودن قله برف انبار نسبت به محیط و سایر عوارض اطراف و احتمال بسیار بالای جذب صاعقه توسط آن میله فلزی نصب شده در محل قله و همچنین با توجه به تجارب بسیار تلخ بروز حوادث گذشته (برخورد صاعقه با بانوی‌کوهنورد ایستاده در کنار تابلو قله و …) ، کارگروه جستجو و نجات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم در راستای وظایف و اهداف ذاتی خود که پیشگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی برای کلیه کوهنوردان محترم و گرامی در آینده نیز می‌باشد ، بر خود این وظیفه را دید که تا هرچه سریع تر، اقدامات لازم در این مورد صورت پذیرد.

طی مذاکرات انجام شده با کوهنورد محترم نصب کننده آن سازه فلزی و متذکر شدن خطرات و عواقب ناشی از بروز حوادث احتمالی پس از نصب و وجود آن سازه در محل قله‌ی برف انبار، ایشان در کمال احترام و همکاری با این هیئت ، اقدام به باز نمودن سازه فلزی و رفع عامل احتمال حادثه و خطر فرمودند.
آرزوی سلامتی ، سربلندی ، موفقیت ، شادی و صعودهای ایمن و عالی برای همه کوهنوردان محترم داریم.

کارگروه جستجو و نجات هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان قم

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=47478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.