• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

امیدواری سجادی به درخشش ووشو در بازی‌های آسیایی

  • کد خبر : 56811
  • 12 مهر 1400 - 2:30
امیدواری سجادی به درخشش ووشو در بازی‌های آسیایی
بام نیوز: وزیر ورزش و جوانان در نشست تخصصى با مسئولان فدراسیون ووشو و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی نسبت به درخشش این فدراسیون در بازی‌های آسیایی 2022 ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری بام نیوز، ساختمان وزارت ورزش و جوانان میزبان جلسه تخصصى حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با مسئولان فدراسیون ووشو و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی بود.

در این نشست علاوه بر سجادی، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، على رغبتى مدیرکل دفتر برنامه ریزى، مبینى مدیرکل دفتر آموزش و استعدادیابى، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، حسین اوجاقی و زهرا ناطقى نواب رئیس، علی صدیقی دبیر فدراسیون و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی و همچنین سایر مسئولان وزارت ورزش حضور داشتند.

سجادی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از شرایط فدراسیون ووشو و برنامه ریزى‌هاى صورت گرفته گفت: امید زیادی به درخشش ووشو و کوراش کاران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین داریم و می‌دانیم که این فدراسیون می‌تواند سهم مهمى در سبد مدال‌آوری کاروان ایران داشته باشد.

وی ادامه داد: باید شرایط لازم برای تحقق اهداف پیش‌رو فراهم شود و این موضوع بدون همکاری مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ووشو و البته تلاش ورزشکاران محقق نخواهد شد.

کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش، فرشاد عربی و‌ محبوبه کریمی مربیان تیم‌های ملی تالو آقایان و‌بانوان نیز در این نشست حضور داشتند. گفتنى است در دور قبلى بازى هاى آسیایى دو رشته ووشو و کوراش در مجموع ٣ مدال طلا، ٥ نقره و ٢ برنز کسب کرده اند.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=56811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.