• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24581
3

انعقادتفاهم نامه جمعیت هلال احمر با هیئت کوهنوردی استان بوشهر به منظور امداد رسانی و پوشش بهتر حوادث کوهستان

  • کد خبر : 5276
  • 19 آبان 1399 - 19:51
انعقادتفاهم نامه جمعیت هلال احمر با هیئت کوهنوردی استان بوشهر به منظور امداد رسانی و پوشش بهتر حوادث کوهستان
بام نیوز: رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان بوشهر انعقاد تفاهم نامه جمعیت هلال احمر با هیئت کوهنوردی استان بوشهر به منظور امداد رسانی و پوشش بهتر حوادث کوهستان خبر داد.

در گفتگو با پایگاه خبری بام نیوز، سید محسن موسوی رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان بوشهر انعقاد تفاهم نامه جمعیت هلال احمر با هیئت کوهنوردی استان بوشهر به منظور امداد رسانی و پوشش بهتر حوادث کوهستان خبر داد.

ایشان ابراز داشت: در این جلسه که با حضور دکتر حاجیانی مدیر عامل، یوسفی نیا معاونت امداد نجات جمعیت هلال احمر و موسوی رئیس هیات کوهنوردی و صعود هاي ورزشي و خادمي دبير هيات و هئیت همراه برگزار شد بر ضرورت همکاری و هماهنگی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی و عملیات امداد و نجات کوهستان تاکید شد.

موسوی تصریح نمود:بر اساس گفته  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر به منظور نقاط حادثه خیز کوهستانی در پاسخگویی به حوادث کوهستان و لزوم بهره مندی از ظرفیت و توان هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان با هدف ساماندهی وهمگرایی تیم های تخصصی امداد و نجات در حوادث کوهستان و آماده گی جامعه کوهنوردی برای همکاری دو سویه با جمعیت هلال احمر این تفاهم نامه امضا شد.

رئیس هیات کوهنوردی استان با امضای این تفاهم نامه تشریح کرد: ضمن عضویت اعضای تیم های کوهنوردی در هلال احمر می توان از دوره های آموزش امداد و نجات در سطوح پایه و تخصصی به جهت کسب مهارت و دانش افزایی بهره مند شد ، تا بتوانیم در حوادث با سرعت عمل بهتر از دانش و مهارت در خدمت رسانی به حادثه دیدگان استفاده کنیم .

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=5276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.