• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24565
0

اورسجی: دنبال برگزاری اجلاس جهانی کبدی در ایران هستیم/ باید منابع مالی تامین شود

  • کد خبر : 53506
  • 21 شهریور 1400 - 18:18
اورسجی: دنبال برگزاری اجلاس جهانی کبدی در ایران هستیم/ باید منابع مالی تامین شود
بام نیوز: رئیس فدراسیون کبدی و نایب رئیس فدراسیون جهانی گفت: درصدد هستیم که اگر منابع مالی تامین شود میزبانی اجلاس جهانی کبدی را در ایران بر عهده بگیریم.

عباس اورسجی در گفت‌وگو با بام نیوز در خصوص انتخابات فدراسیون جهانی کبدی اظهار کرد: قرار بود انتخابات فدراسیون جهانی در مهرماه انجام شود اما هندوستان که هنوز انتخابات داخلی خود را برگزار نکرده از ما خواست تا کمی دست نگه داریم. ما هم قبول کرده‌ایم که انتخابات فدراسیون جهانی کمی به تعویق بیفتد تا انتخابات فدراسیون هند تمام شود. انتخابات هندوستان اول مهر انجام می شود و می‌خواهیم ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

رئیس فدراسیون کبدی ایران و نایب رئیس فدراسیون جهانی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون‌ جهانی و شانس کسب این کرسی برای ایران گفت: با کمک و حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، مجلس، رسانه‌ها و … درصدد هستم که میزبانی اجلاس جهانی را بر عهده بگیریم. قطعا برگزاری اجلاس جهانی در ایران اثرگذار خواهد بود و مهم است که ما میزبان این اجلاس شویم. به همین دلیل به دنبال جذب منابع مالی آن هستیم و اگر تامین شود قطعا اجلاس جهانی در ایران برگزار خواهد شد و یک گام بزرگ برای رسیدن به هدف برداشته‌ایم.

وی در پاسخ به این‌ سوال که آیا امیدی به برگزاری این اجلاس در ایران هست و آیا بخشی از منابع مالی تامین شده است گفت: در جلسه‌های مختلفی که با آقای صالحی امیری و آقای علی‌نژاد داشته‌ایم روی این موضوع صحبت کردیم و در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مصوب شد که به این بحث کمک شود. همچنین علی نژاد هم قول داده است که حتما وزارت ورزش در این راستا کمک خواهد کرد. ما همچنان پیگیر هستیم که این مسئله زودتر حل شود خصوصا با حضور سجادی در وزارت ورزش این امر محقق خواهد شد چون او در مباحث توسعه بین‌المللی نگاه ویژه ای دارد.

اورسجی گفت: قرار است جلساتی را هم با کمیسیون فرهنگی ورزشی و فراکسیون مجلس داشته باشیم تا حمایت‌های بیشتری برای برگزاری انتخابات انجام شود. من فکر می‌کنم با یک همگرایی در کشور این اتفاق مهم رخ دهد و بتوانیم میزبان این اجلاس باشیم و این کرسی مهم را بگیریم.

رییس فدراسیون کبدی در خصوص تیم‌های ملی کبدی گفت: در پایان این هفته مسابقات قهرمانی کشور را به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهیم کرد که به صورت منطقه ای در استان‌های اردبیل، یزد، سیستان و بلوچستان و قم انجام می‌شود و حکم انتخابی تیم ملی را هم دارد.

وی در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی جهت آماده سازی بازیکنان برای بازی‌های آسیایی گفت: با پایان مسابقات انتخابی تیم ملی قرار است اردوهای تیم ملی آغاز شود. بنابراین از اواسط مهر استارت اردوهای تیم ملی را می‌زنیم و ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های آسیایی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=53506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.