• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

اولین جلسه هیات رئیسه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان جنوبی

  • کد خبر : 18035
  • 22 دی 1399 - 12:01
اولین جلسه هیات رئیسه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان جنوبی
بام نيوز:اولین جلسه هیات رئیسه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان جنوبی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بام نيوز،اولین جلسه هیات رئیسه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان جنوبی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.
در این دیدار که بمنظور اعطای احکام اعضای هیات رئیسه استان برگزار شد ، مهندس مسعود خسروی رئیس هیات کوهتوردی استان ضمن معرفی اعضای هیات رئیسه به تشریح چشم انداز آینده این ورزش پرداخت. وی با اشاره به ظرفیت جغرافیایی مناسب استان از نظر فاصله کم مناطق کوهستانی با شهرها و خیل علاقه مندان به طبیعت ، خواستار حمایت بیشتر مدیران و مسئولان از این رشته ورزشی شد. حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با تاکید بر تقویت حوزه گردشگری طبیعی بعنوان یکی از راه های توسعه ورزش کوهنوردی افزود، استفاده از ظرفیت رسانه ملی بمنظور ترویج فرهنگ ورزش و حفظ محیط زیست باید در دستور کار هیات قرار گیرد. وی به آمادگی اداره کل ورزش وجوانان جهت واگذاری دفتر به هیات های ورزشی در استادیوم غدیر اشاره نمود و توسعه همگانی این ورزش مفرح را خواستار شد.

در ادامه آقای محمدرضا رضایی عضو هیات رئیسه ، حضور در جمع کوهنوردان را فرصتی مغتنم شمرده و اضافه نمود ، ظرفیت های مشترک بین جمعیت هلال احمر و اداره ورزش و جوانان باید مورد توجه و بهره برداری قرار بگیرد. سایر اعضای هیات رئیسه نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خویش پیرامون سیاستهای توسعه ای کوهنوردی پرداخته و خواستار حمایت از باشگاه های کوهنوردی و توجه ویژه به هیات های شهرستانی در سطح استان شدند. درپایان احکام اعضای هیات رئیسه توسط مدیرکل ورزش و جوانان به ایشان اعطا گردید.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=18035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.