• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
1

اکبرنژاد: محدودیت زمانی مانع محک زدن کشتی‌گیران امید شد

  • کد خبر : 55719
  • 04 مهر 1400 - 23:01
اکبرنژاد: محدودیت زمانی مانع محک زدن کشتی‌گیران امید شد
بام نیوز: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امیدها گفت: محدودیت زمانی باعث شد تا نتوانیم کشتی‌گیران را محک بزنیم.

به گزارش بام نیوز، تقی اکبرنژاد درباره رقابت‌های جهانی صربستان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود در تاریخ ۲۰ مرداد مسابقات سراسری برگزار شود و افراد شاخص را به اردو دعوت کنیم اما متاسفانه محدودیت‌ها و شرایط کرونایی این اجازه را به ما نداد. در تاریخ ۲ مهر مسابقات را با تعداد ۵۰ نفر از ۱۰ استان و با حضور کشتی گیران جام جهان پهلوان تختی، جوانان و چهره‌های شاخص برگزار کردیم. مسابقات خوبی بود و تیم مورد نظر انتخاب شد. از ۶ روز آینده هم در ۲ اردوی ۱۲ روزه تا اعزام مسابقات شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امیدها از نحوه برگزاری مسابقات انتخابی گفت: ما اگر زمان زیادی تا برگزاری مسابقات داشتیم، کشتی گیران را در میادین مختلف بررسی می‌کردیم اما با توجه به مدت زمان ۳۶ روزه، برگزاری ۲ اردوی ۱۲ روزه، ریکاوری و استراحت، امکان محک زدن بیشتر کشتی گیران از ما سلب شد. کشتی گیرانی که در طول مسابقات شرکت کردند همه از افراد شناخته شده هستند. سایر افراد هم جزو ستاره های کشتی ما در مسابقات گذشته بودند. من فکر می‌کنم نفرات دعوت شده از قابلیت های خوبی برخوردار هستند و شانس بالایی را دارند.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد  با اشاره به امکان حضور تعدادی از کشتی‌گیران بعد از مسابقات جهانی نروژ در ترکیب تیم امید عنوان کرد: در ابتدا قصدمان این بود که پس از بازگشت کشتی‌گیران در وزن هایی که خلا داریم از این نفرات استفاده کنیم‌. بعد از جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم که به آنها استراحت داده و پشتوانه های این جوانان را قوی تر کنیم. فعلا با همین نفرات به مسابقات خواهیم رفت. امیدوارم که نتایج خوبی را رقم بزنیم.

رقابت‌های کشتی امید (زیر ۲۳ سال) قهرمانی جهان روزهای ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه در شهر بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=55719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.