• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2
ورزشی:

بازگشت حامیان رئیس سابق به دوومیدانی/ صیامی راه کیهانی را ادامه می‌دهد؟

  • کد خبر : 5437
  • 20 آبان 1399 - 12:43
بازگشت حامیان رئیس سابق به دوومیدانی/ صیامی راه کیهانی را ادامه می‌دهد؟
بام نیوز:یاران رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی با انتخاب صیامی به عنوان رئیس جدید، یک به یک وارد فدراسیون می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز، در حالی که بعد از پایان دوره کیهانی در فدراسیون دوومیدانی، اطرافیان و یاران او هم از فدراسیون کنار رفته بودند، با انتخاب هاشم صیامی به عنوان رئیس، آنها بار دیگر به فدراسیون بازگشته‌ و مشغول کار شده‌اند.

در ابتدا علی رضایی که مسئول رده های پایه فدراسیون بود، به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب شد. همان زمان این زمزمه به وجود آمد که صیامی ادامه دهنده راه کیهانی در فدراسیون خواهد بود و هرچند خودش گفت که شرایط در این دوره متفاوت خواهد بود، اما در ظاهر آش همان آش و کاسه همان کاسه است چون حامیان کیهانی یک به یک وارد فدراسیون می‌شوند.

طی چند روز گذشته نیز حمیدرضا فردین پور و علی رحمانی که در زمان حضور کیهانی در فدراسیون سمت داشتند، به عنوان اعضای کمیته پرتاب‌ها انتخاب شده‌اند.

صیامی بعد از انتخاب خود به عنوان رئیس فدراسیون در مورد اینکه آیا از کیهانی هم استفاده خواهد کرد یا خیر، گفته بود: از هرکسی که مشکل اداری و قانونی نداشته باشد، استفاده خواهد کرد.

صیامی در زمان کیهانی به عنوان دبیر فعالیت می‌کرد و به نظر می‌رسد رئیس فعلی فدراسیون چندان هم بدش نمی‌آید که همان تیم قبلی در فدراسیون حاضر شوند و بعید نیست کیهانی هم اگر مشکل قانونی نداشت، در فدراسیون سمتی را داشته باشد. هرچند او دو هفته قبل در فدراسیون حضور پیدا کرده و با صیامی دیدار کرده بود.

به گزارش بام نیوز، مجید کیهانی در انتخاب اول که اسفند ماه گذشته برگزار  و ابطال شد، نامزد بود، اما در انتخابات بعدی به دلیل مشکلات قانونی و مالی و با نامه بازرسی صلاحیتش تایید نشد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=5437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.