• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
2

برنامه کوه‌پیمایی عمومی قله سرآخور در آستانه ورود به هفته بسیج، با اجرای مراسم متنوع توسط هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان قوچان

  • کد خبر : 63611
  • 05 آذر 1400 - 17:30
برنامه کوه‌پیمایی عمومی قله سرآخور در آستانه ورود به هفته بسیج، با اجرای مراسم متنوع توسط هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان قوچان
بام نیوز: برنامه کوه‌پیمایی عمومی قله سرآخور در آستانه ورود به هفته بسیج، با اجرای مراسم متنوع توسط هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان قوچان برگزار شد.

به گزارش بام نیوز، بنا به اعلام رئیس هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان قوچان ۲۸ آبان ۱۴۰۰ در آستانه ورود به هفته بسیج، در یک روز پاییزی، کوه‌نوردان و دوستداران طبیعت قوچان گرد هم آمدند تا به بهانه دوازدهمین سالگرد احداث جانپناه قله سرآخور، دیدارها تازه و خاطره‌ها مرور شوند.

در ابتدای برنامه و پس از صرف صبحانه از تعدادی از پیش‌کسوتان، قهرمانان اسکای رانینگ، فاتحان سیمرغ کوه‌های ایران، مربیان و باشگاه‌های فعال در زمینه آموزش و اجرای برنامه‌های منسجم تقدیر شد. سپس همنوردان رهسپار قله شدند. همچنین با هماهنگی‌ اداره منابع طبیعی و همکاری همنورران در مسیر صعود بذر پاشی گیاهان مرتعی بومی منطقه صورت گرفت.
در طول مسیر عوامل اجرایی و نیروهای هلال احمر شرکت کنندگان را همراهی نموده و همایش و کوه‌پیمایی مطابق برنامه‌های پیش‌بینی شده اجرا شد.

هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی قوچان از همه همیاران این برنامه، پیش‌کسوتان، کوه‌نوردان، مسئولین سازمان‌ها شامل فرمانداری محترم، شورای اسلامی شهر و شهرداری، اداره ورزش و جوانان، اداره منابع طبیعی، اداره محیط زیست، جمعیت هلال احمر، اتاق اصناف، باشگاه‌های کوه‌نوردی آساک، هیمالیا و کوهستان شهرستان قوچان، دست‌اندرکاران هیئت شهرستان و دیگر عواملی که در برگزاری این برنامه کوه‌نوردی عمومی هیئت را کمک نمودند تشکر و قدردانی نموده‌است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=63611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.