• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
1

برگزاری جلسه فصلی کمیته پناهگا‌ه‌های فدراسیون / تقدیر از کارکنان خدمتگذار کمیته پناهگاه‌های فدراسیون

  • کد خبر : 81456
  • 10 دی 1401 - 0:54
برگزاری جلسه فصلی کمیته پناهگا‌ه‌های فدراسیون / تقدیر از کارکنان خدمتگذار کمیته پناهگاه‌های فدراسیون
بام: با آغاز فصل زمستان؛ کمیته پناهگاه‌های فدراسیون جلسه فصلی خود را روز دوشنبه ۲۸ آذرماه در محل قرارگاه کوهستانی رینه برگزار کرد. 

با آغاز فصل زمستان؛ کمیته پناهگاه‌های فدراسیون جلسه فصلی خود را روز دوشنبه ۲۸ آذرماه در محل قرارگاه کوهستانی رینه برگزار کرد. 

در این جلسه مدیران قرارگاه‌های کوهستانی تابعه فدراسیون ضمن ارائه گزارش عملکرد، در کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه و آداب سفر که توسط اساتید این رشته ها تدریس گردید، حضور یافتند.

در این جلسه در کنار قدردانی از مدیران قرارگاه‌های کوهستان، از آقایان مهندس مرادی رئیس محترم شورای شهر رینه، حسن فرامرزپور، مسعود بایه، داود لشکری و وحید ملکی نیز که از خادمین جامعه کوهنوردی در دماوند می باشند تقدیر شد.

مشروح گزارش گردهمایی فصلی مسئولین قرارگاهها و پناهگاههای فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی 

روز دوشنبه مورخه ۲۸/۰۹/۱۴۰۱

محل برگزاری: قرارگاه کوهستانی رینه

حاضرین در جلسه :

۱-ریاست محترم فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

۲- تنی چند از اعضای محترم هیات رئیسه و مسئولین فدراسیون

۳-مسئولین ستاد پیشگیری از حوادث کوهستان

۴- رئیس شورا ی اسلامی شهرستان رینه به همراه تعدادی از پیشکسوتان عرصه خدمت رسانی به جامعه کوهنوردی در منطقه دماوند

شرح جلسه:

گردهمایی فصلی مسئولین قرارگاهها و پناهگاههای فدراسیون با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سپس عرض خیر مقدم توسط آقای حسین امانی ( رئیس کمیته پناهگاههای فدراسیون خدمت ریاست محترم فدراسیون و دیگر حضار و مدعوین محترم شروع شد.

در ادامه آقای زارعی رئیس محترم فدراسیون مطالبی را بیان کردند و طی آن در خصوص لزوم ارتقاء سطح علمی و دانش مدیران پناهگاهها و در زمینه ارتقاء سطح ارائه خدمات به جامعه کوهنوردی و همچنین امکانات و تجهیزات پناهگاهها نکاتی را اشاره فرمودند و در مورد اهمیت برگزاری کلاس ها و کارگاههای آموزشی مربوطه نیز نکاتی بیان نمودند

در ادامه نیز دو کارگاه آموزشی توسط مدرسان خبره فدراسیون آقایان دکتر مساعدیان( رئیس کمیته جستجو و نجات و مدرس فدراسیون) در زمینه نقش و جایگاه پناهگاهها در پیشگیری و مدیریت حوادث کوهستان و آقای تقی زاده( از فعالین حوزه گردشگری) در زمینه ارتقاء و بهبود خدمات در پناهگاههای فدراسیون برگزار گردید.

سپس در ادامه جلسه مدیران قرارگاهها و پناهگاههای کوهنوردی در منطقه ی علم کوه ، دماوند ، توچال ضمن ارائه گزارش عملکرد فصل گذشته خود بصورت مکتوب، در خصوص مشکلات و دغدغدهای حوزه مسئولیتی خود و برنامه های پیش رو گفتگو و ارائه نظر نمودند.

با توجه به شروع فصل زمستان و نیاز به اتخاذ تدابیر ویژه برای این فصل تبادل نظر و گفتگو گردید.

همچنین آقای علی تنهایی(ناظر و بازرس کمیته پناهگاهها )ضمن تشکر از حضور فعال مدیران محترم در جلسه ،در خصوص توجه و دقت نظر در مباحث مالی پناهگاهها و برخورد مناسب با مراجعین به پناهگاهها و توجه به درخواست های آنها مطالبی را بیان کردند

در این جلسه حکم انتصاب آقای مهدی امانی شهری به عنوان مسئول بخش فنی و تاسیسات کمیته پناهگاههای فدراسیون که بنا به پیشنهاد کمیته پناهگاهها و تایید دبیرکل فدراسیون منصوب شده بود ، به ایشان اهدا شد

 

در پایان از همکاری و زحمات و تلاش های آقایان:

  • جواد مرادی (رئیس شورای اسلامی شهر رینه) ۲- دکتر مساعدیان(رئیس کمیته جستجو و نجات)۳- آقای تقی زاده (کوهنورد و فعال در حوزه گردشگری) ۳-حسن فرامرزپور (پیشکسوت و خادم به جامعه کوهنوردی در منطقه دماوند) ۴- مسعود بایه (پیشکسوت و خادم به جامعه کوهنوردی در منطقه دماوند) ۵-جلال مومنی ( فعال محیط زیست و امداد و نجات منطقه دماوند ۶- داود لشکری ، وحید ملکی و محمد صادقی فر( از اعضای ستاد پیشگیری از حوادث کوهستان) ۷- مسئولین قرارگاهها و پناهگاههای کوهنوردی با تقدیم لوح و هدیه تقدیر گردید

 

این جلسه به میزبانی جناب رسول فرامرزپور مدیرقرارگاه کوهستانی رینه برگزار گردید که از زحمات ایشان تقدیر و قدردانی می گردد.

تهیه و تنظیم گزارش: کمیته پناهگاه های فدراسیون

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81456
  • ارسال توسط :
  • منبع : فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.