• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
1

بزرگترین عضله مان هنگام صعود و برنامه های کوهنوردی را در خانه جا نگذاریم

  • کد خبر : 41320
  • 25 اردیبهشت 1400 - 23:32
بزرگترین عضله مان هنگام صعود و برنامه های کوهنوردی را در خانه جا نگذاریم
بام نیوز:  مغزمان، مهمترین عضله ماست. اکونومی صعود و صعود هوشمندانه و فرصت طلبی هوشمندانه قسمتی از مغز ماست. صعود در فصل زمستان به معنای صعود در بدترین هوای زمستان نیست، بلکه به معنای آمادگی روانی و فرصت طلبی...

در اینجا منظور از بزرگترین عضله چهارسر ران نیست که البته این عضله هم در تمرینات کوهنوردی اهمیت زیادی دارد.  مغزمان، مهمترین عضله ماست. اکونومی صعود و صعود هوشمندانه و فرصت طلبی هوشمندانه قسمتی از مغز ماست. صعود در فصل زمستان به معنای صعود در بدترین هوای زمستان نیست، بلکه به معنای آمادگی روانی و فرصت طلبی هوشمندانه است که به شما اجازه میدهد در زمانی که باید به صعود اقدام کنید. شاید لازم باشد بارها تلاش کنید، شانس همه اندازه هم نیست، اما در نهایت این تعهد است که پیروز میشود.
قسمت دیگر از کارکرد این عضله به دردنخور  همان مغز را میگویم.  این است که اکونومی صعود را بالا میبرد. تکنیک بهتر و یادگیری تکنیکهایی که به انرژی کمتری نیاز دارند، ارتقای هنر کوله چینی  منظور کوله ی چینی نیست انتخاب تجهیزات و پوشاک مناسب، خشک نگه داشتن پوشاک، انتخاب طناب مناسب و…. همه باعث افزایش اکونومی صعود میشوند که در مسیر تمرینات کوهنوردی ضروری هستند.
مطالعه کردن یکی دیگر از هزاران فایده ی مهمترین تفاوت ما با سایر جانوران است. مطالعه صعودهای بزرگ، دیدن تصاویر و ویدیوی صعودها، گذراندن دوره های آموزشی با مربیان کارکرده  نه مربیان بدون تجربه قسمتی دیگر از بهره گیری هوشمندانه در صعود است.
لازم نیست چرخ را مجددا اختراع کنید، به روش های افراد با تجربه تر و نسلهای قبل نگاه کرده و از آنها درس بگیرید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=41320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.