• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
0

به روزرسانی اخبار k2

  • کد خبر : 16330
  • 13 دی 1399 - 12:53
به روزرسانی اخبار k2
بام نيوز:تیم جان اسنوری بعد از سپری کردن چند روز در ارتفاعات دیروز به کمپ 2 رسید و یک شب را در آنجا سپری کرد و به کمپ اصلی برگشت.

به گزارش پايگاه خبري بام نيوز، تیم جان اسنوری از کمپ ۲ به کمپ اصلی برگشته تيم مینگماجی هرم سیاه را ثابت گذاری کردهتیم نیرمال پورجا ۲۰۰ متر زیر کمپ ۳ با تیم مینگما ملاقات داشتهتیم تجاری سون سامیت ۱۴ ژانویه را برای صعود به قله تعیین کرده
هوای خوبِ حاکم بر K2 اجازه داده تا تیم ها بتوانند چند متر عمودی پیشروی داشته باشند، همانطور که مینگماجی گزارش داده به ارتفاع حدود ۷۰۰۰ متر بین میدان دوم و سوم رسیده اند، گروه او روز دوشنبه وارد کمپ ۲ در ارتفاع ۶۷۰۰ متر شده، کمی بعد از آنها نیرمال و پنج شرپای او وارد همین کمپ شدند، بعد از گذشت یک روز بی خبری، دیروز مینگماجی اعلام کرد که پیشروی صورت گرفته.
تیم نیرمال پورجا
توئیتر Russian climb تصریح کرده که تیم نیرمال به کمپ اصلی برگشته و گزارشی منتشر کرده که فاقد اطلاعات لازم در باره ارتفاع صعود شده می باشد و این مهمترین اطلاعاتی است که همه منتظر آن هستند، منظور نیرمال از کمپ ۳ چیست؟
تیم مینگما جی
مینگما جی گفته: ” ما ثابت گذاری را تا زیر کمپ ۳ انجام دادیم، نیرمال ومینگما تنزی، همراه وی، با سه نفر از تیم ما در ارتفاع حدود ۷۰۰۰ متر ملاقات داشتند، از برادران نپالی تشکر می شود، از داوا شرپا لیدر تیم سون سامیت برای برقراری ارتباط عالی تشکر می شود.” بعد از این پیشروی آنها به کمپ ۲ برگشتند که سومین شبمانی متوالی را داشته باشند. برنامه آنها فرود به کمپ اصلی برای چند روز استراحت و پرهیز از باد شدیدی است که در آخرین روز سالجاری میلادی انتطار می رود.
تیم جان اسنوری
تیم جان اسنوری بعد از سپری کردن چند روز در ارتفاعات دیروز به کمپ ۲ رسید و یک شب را در آنجا سپری کرد و به کمپ اصلی برگشت.
اواسط ژانویه ، روز صعود خواهد بود؟
تیم سون سامیت
چانگ داواشرپا، لیدر تیم تجاری سون سامیت اعلام کرده همه آنها در کمپ اصلی مستقر شده اند و آماده برای شروع اولین رفت و برگشت به ارتفاع هستند، این عضو باشگاه هشت هزار متری ها حتی سعی دارد زمانی که شرپاهای او با اکسیژن در موقعیتی قرار گیرند که آماده صعود به قله باشند را نیز تعیین کند، این تیم در کمپ اصلی مشغول آماده سازی است، سپس در دومین پنجره مطلوب از شرایط جوی، بعد از ۱۴ ژانویه شرپاهای ثابت گذار را برای تلاش نهایی به همراه اعضایی که کاملا آماده و هم هوا شده اند اعزام خواهد داشت.
مترجم:خانم پریساحسین زاده.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=16330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.