پایگاه خبری بام | جلسه کمیته برنامهریزی شهرستان کنگان با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، مدیران اجرایی استان و شهرستان و با محوریت بررسی روند اجرای پروژههای عمرانی و زیرساختی برگزار شد. در این نشست، وضعیت طرحهای تأمینشده از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکتهای پتروشیمی، منابع نفتی و مسئولیتهای اجتماعی صنعت مورد ارزیابی قرار گرفت.
غلامحسین زیبا با اشاره به اهمیت این پروژهها در توسعه زیرساختهای شهرستان گفت: طرحهای مصوب پس از طی مراحل کارشناسی، اخذ مجوزها و تأییدیههای قانونی وارد فاز اجرایی شدهاند و اکنون تسریع در روند اجرا و جذب کامل اعتبارات از مهمترین اولویتهای دستگاههای اجرایی است.
وی افزود: بخشی از منابع تخصیصیافته به دلیل طولانی شدن فرآیندهای اجرایی هنوز جذب نشده و لازم است دستگاههای مسئول با تسریع در برگزاری مناقصات، تکمیل مستندات فنی و ارسال بهموقع صورتوضعیتها، زمینه بهرهبرداری سریعتر از پروژهها را فراهم کنند.
در این نشست همچنین موسی احمدی، نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت تکمیل پروژههای نیمهتمام و استفاده حداکثری از ظرفیت اعتبارات موجود تأکید کرد. در پایان نیز مدیران اجرایی گزارشی از روند پیشرفت طرحها ارائه و راهکارهای رفع موانع و تسریع در اجرای پروژههای اولویتدار شهرستان بررسی شد.















