• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 24710
1

تفاهم نامه همکاری سه جانبه دانشگاه پیام نور و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با فدراسیون دو و میدانی کشور منعقد شد

  • کد خبر : 68776
  • 30 دی 1400 - 22:21
تفاهم نامه همکاری سه جانبه دانشگاه پیام نور و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با فدراسیون دو و میدانی کشور منعقد شد
بام نیوز: با هدف ثبت و نماد سازی مسابقه دو "رعد مهدوی" تفاهم نامه همکاری سه جانبه دانشگاه پیام نور و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با فدراسیون دو و میدانی کشور منعقد شد.

به گزارش بام نیوز، تفاهم نامه همکاری فرهنگی و ورزشی دانشگاه پیام نوراستان بوشهر و فدراسیون دو میدانی جمهوری اسلامی ایران و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با هدف ثبت و نماد سازی مسابقه دو “رعد مهدوی” در تقویم ملی فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و تلاش جهت بین المللی کردن این مسابقه به منظور تقویت احساس تعلق ملی و توسعه ورزش دو و میدانی در بین آحاد مردم و بخصوص دانشجویان منعقد شد.
در مراسم انعقاد این تفاهم نامه رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهرگفت: با توجه به اهمیتی که ورزش در بین جوامع مختلف پیدا کرده است یکی از راه های معرفی استعدادها و ظرفیت های ملی برگزاری رویداد های مختلف ورزشی با نام بزرگان و مفاخر کشور در سطح بین المللی است.
وی افزود؛ با این رویکرد، در هر استان این کشور عزیز، ظرفیت ها و زمینه های بسیار زیادی برای خلق و ایجاد طرح ها و برنامه های گسترده فرهنگی و ورزشی وجود دارد. از جمله ظرفیت های بسیار ارزشمند مهجور در استان بوشهر حماسه های خلق شده توسط مردمان این سرزمین در حفظ و حراست از کیان این مرز و بوم در طول تاریخ در مبارزه با دسیسه های متعدد استعمارگران بخصوص استعمار پیر انگلستان، حماسه مبارزه مردم جنوب با رشادتهای رئیس علی دلواری و همچنین حماسه با شکوه زنان لرده و همچنین شهید نادر مهدوی و همرزمانشان بوده است که بدون تردید یکی از بزرگترین فرصت ها و ظرفیت ها برای تقویت حرکت آرمان خواهان در این مسیر خلق ابتکاراتی برای برندسازی ملی و جهانی این حماسه ها می باشد.
دکتر محمدرضا بحرانی گفت: با توجه به این موضوع ورزش دو و میدانی به دلیل اینکه یکی از ورزش های پایه و مادر است و یکی از رشته های المپیکی است که در بین جوانان به خصوص دانشجویان طرفداران بسیاری دارد از این رو شایسته است با تدوین برنامه کامل و موثر و با همکاری و همدلی در جهت رشد و گسترش ورزش دو و میدانی اقدام کرد و همچنین با استفاده موثر از ظرفیت این رشته ورزشی در جهت برند سازی شهید رییس علی دلواری و شهید نادر مهدوی تلاش نمود.
رییس فدراسیون دو ومیدانی گفت: این فدراسیون بخاطر هدف این مسابقه که جنبه استعمار ستیزی و استکبار ستیزی آن است آماده همکاری با دانشگاه پیام نور برای برگزاری مسابقه دو رعد و ثبت آن در تقویم فدراسیون می باشد.
هاشم صیامی خواستار همکاری بیشتر نهادها با هیات دو و میدانی و تلاش برای گسترش هر چه بیشتر این رشته در استان شد.
معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این اداره آماده همکاری و مساعدت لازم با دانشگاه در برگزاری مسابقه ملی و بین المللی دو و میدانی “رعد مهدوی” است.
موسی کشتکار افزود: همکاری و تعامل دانشگاه و تربیت بدنی امکان برگزاری هرچه بهتر دوره های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی و همچنین مسابقات ورزشی و توسعه ورزش همگانی را فراهم می سازد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: تعامل و همکاری بین دانشگاه پیام نور و فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و اداره ورزش و جوانان استان بوشهر تاثیر بسزایی در راستای ثبت رویداد دو “رعد مهدوی” که مختصر نام شهید رئیسعلی دلواری و شهید نادر مهدوی، جهت تقویت نماد سازی اسوه ها و قهرمانان استان بوشهر دارد.
سید عادل میری با بیان اینکه این همکاری سبب بالابردن بازده فعالیت‌ و ثبت این رویداد می‌شود، افزود: پیش نویس انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ما از سوی کارشناسان فنی هر سه اداره تنظیم گردید.
وی اظهار داشت: این تفاهم نامه با محوریت تقویت ورزش دو همگانی و ورزش همگانی طراحی شده است، همچنین مقرر شد اقدامات لازم از جانب هر سه مجموعه در راستای انعقاد تفاهم نامه صورت پذیرد.
شاین ذکر است تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور استان بوشهر، فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برای توسعه فعالیت های فرهنگی و ورزشی با محوریت رویداد فرهنگی-ورزشی رعد مهدوی(شهید رییس علی دلواری و شهید نادر مهدوی) منعقد شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=68776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.