• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24573
4

تقویت باشگاه ها از اولویت های فدراسیون کوهنوردی است

  • کد خبر : 79184
  • 25 مهر 1401 - 20:41
تقویت باشگاه ها از اولویت های فدراسیون کوهنوردی است

به گزارش خبرنگار بام، حسین مقدم روز یکشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین، اظهار داشت: حضور قهرمانان شاخص و مطرح در رشته های سنگنوردی و یخ نوردی کار در هیات استان قزوین را برای رییس جدید سخت می کند. وی ادامه داد: این فدراسیون تلاش دارد تا ضمن همراهی […]

به گزارش خبرنگار بام، حسین مقدم روز یکشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین، اظهار داشت: حضور قهرمانان شاخص و مطرح در رشته های سنگنوردی و یخ نوردی کار در هیات استان قزوین را برای رییس جدید سخت می کند.

وی ادامه داد: این فدراسیون تلاش دارد تا ضمن همراهی و همکاری با هیات های استانی به پیشبرد، تحقق و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی این رشته در تمامی استان ها و شهرها کمک کند.

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی قزوین با اشاره به ضرورت تقویت باشگاه و همت و تلاش هیات های استانی در این خصوص، تصریح کرد: با توجه به اینکه باشگاه ها منبع درآمد و توسعه ورزش محسوب می شوند از این رو بایستی نسبت به تقویت آنها اقدام کرد.

این مسوول ورزشی خاطرنشان کرد: درگاه فدراسیون کوهنوردی در زمینه آموزش به ورزشکاران فعال بوده و ۱۳۶ هزار عضو دارد که ۴۰ هزار عضو آن فعال می باشد و هیات های استانی نیز باید از این ظرفیت برای آموزش، توانمندی و درآمدزایی خود استفاده کنند.

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی یادآور شد: برای قهرمانان قزوینی به ویژه رضا علیپور که فردا به همراه تیم ملی عازم رقابت های آسیایی کره جنوبی خواهد بود نیز آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.

در پایان این نشست شاهین اسعدی به عنوان رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.