• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2

جزیره هندورابی

  • کد خبر : 53615
  • 22 شهریور 1400 - 21:50
جزیره هندورابی
بام نیوز: جزیره هندورابی از توابع بخش جزیره کیش است با این وجود، لازم نیست که برای سفر به هندورابی حتما به جزیره کیش بروید. می توانید در استان هرمزگان ابتدا خود را به بندر چیروئیه برسانید و از آنجا مسیری ۹ کیلومتری را تا رسیدن به این جزیره قایق سواری کنید.

به گزارش بام نیوز، همگی ما ایرانی ها، برای سفر به #جنوب عموما به یاد جزیره هایی مانند کیش ، قشم و هنگام می افتیم و کمتر پیش می آید که جزیره هندورابی را در نظر بگیریم. جزیره ای بسیار کوچک که هنوز صحنه های زیبای طبیعت خود را حفظ نموده است. جزیره هندورابی در #خلیجفارس واقع شده و جزیره ای بکر و آرام است که می تواند سواحلی بسیار عالی برای تفریحات ساحلی و حتی شنا داشته باشد.

ایران، هرمزگان، جزیره هندورابی
جزیره هندورابی از توابع بخش جزیره کیش است با این وجود، لازم نیست که برای سفر به هندورابی حتما به جزیره کیش بروید. می توانید در استان هرمزگان ابتدا خود را به بندر چیروئیه برسانید و از آنجا مسیری ۹ کیلومتری را تا رسیدن به این جزیره قایق سواری کنید.

بهترین زمان سفر
از اوایل دی ماه تا اواخر #فروردین یا نهایتا اواخر اردیبهشت.

در جزیره هندورابی یک روستا به همین نام وجود دارد. در این روستا خانه ‎هایی که از مرجان و سنگ و گچ ساخته شده اند؛ وجود دارد. در نزدیکی این روستا از دو روستای الدورات و الصراه که در قدیم پایگاه پرتغالی ‎ها در جنوب ایران بوده نیز نیز دیدن کنید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=53615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.