1

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر جم با هدف آماده‌سازی نوروزی برگزار شد

  • کد خبر : 115205
  • ۱۲ دی ۱۴۰۴ - ۱۶:۰۳
جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر جم با هدف آماده‌سازی نوروزی برگزار شد
بام | فرماندار شهرستان جم از تشکیل جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان خبر داد و تأکید کرد: هماهنگی بین‌بخشی و آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای میزبانی از مسافران نوروزی اولویت اصلی است.

پایگاه خبری بام | مسعود تنگستانی، فرماندار شهرستان جم، در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر که در محل بوم‌گردی خورشید سرخان واقع در روستای بهرباغ برگزار شد، با اشاره به اهمیت سفرهای نوروزی گفت: این رویداد فرصتی مهم برای رونق اقتصادی و توسعه گردشگری منطقه است و نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و حضور فعال تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

در این جلسه آخرین وضعیت آمادگی دستگاه‌ها در حوزه اسکان، بهداشت، ایمنی، حمل‌ونقل، امداد و نجات، نظارت بر بازار و معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان بررسی شد و بر ارائه خدمات مطلوب، حفظ امنیت و آرامش مسافران و ارتقای سطح رضایتمندی گردشگران تأکید شد.

نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد نیز گزارش عملکرد و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده خود را ارائه کردند و مقرر شد با نظارت مستمر و همکاری بین‌بخشی، زمینه میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی فراهم شود.

گفتنی است ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان جم همه ساله با هدف ساماندهی خدمات سفر و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی در ایام نوروز تشکیل می‌شود و محوریت آن بر هماهنگی دستگاه‌ها و بهبود تجربه گردشگران قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=115205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.