• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
4

خارج از گود ورزش همدان

  • کد خبر : 81070
  • 22 آذر 1401 - 15:46
خارج از گود ورزش همدان
بام: ورزش همدان هراندازه که در میادین مختلف ملی و فراملی در ریل موفقیت قرار دارد اما همواره درگیر چالش‌ها و حواشی مختلف است.

به گزارش خبرنگار بام، حاشیه در ورزش امری طبیعی تلقی می‌شود و اطلاع از حواشی برای مخاطبان به خصوص دوستداران ورزش جذابیت خاصی دارد و البته بیان این حواشی‌ها و پرداختن به آن می‌تواند مسیر سرعت بخشیدن به حل مشکلات و دغدغه‌ها را هموار کند.

رییس یکی از هیات‌های ورزشی پرجمعیت و مطرح استان همدان که تا اردیبهشت ماه سال آینده به پایان دوره چهارساله مسئولیتش باقی مانده، اعلام کرده در پایان سال جاری از سمت خود کناره گیری می‌کند.

«علیرضا گوهری» رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان اعلام کرد: به دلیل واگذاری خوابگاه مجموعه سنگنوردی فرهاد به صورت مزایده به بخش خصوصی، فدراسیون کوهنوردی از تبدیل این مجموعه به کمپ دائمی تیم‌های ملی سنگنوردی کشور منصرف شد.

۲ هزار متر چمن مصنوعی از سوی دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برای احداث چمن مصنوعی در ورزشگاه فوتبال شهید فرزاد سلیمانیان نهاوند اختصاص یافت.

نداشتن زمین چمن با کیفیت برای برگزاری تمرین و مسابقات طی سال‌های اخیر موجب اعتراض گسترده تیم‌های فوتبال در شهرستان نهاوند شده بود.

هیات بوکس شهرستان نهاوند اعلام کرد به مربیانی که تمایل به آموزش رایگان این ورزش را داشته باشند، سالن رایگان در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

در حالی که انتخابات هیات نابینایان و کم بینایان استان همدان با ۲ کاندیدا اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد برخی از قهرمانان این رشته ورزشی مدعی شدند یکی از مسئولان ورزش در مهندسی شدن انتخابات این هیات دست دارد که این موضوع از سوی دستگاه ورزش تکذیب شده است.

با گذشت ماه‌ها از حضور پاس در لیگ ۲، مدیران باشگاه در چند روز گذشته ۱۵ درصد از قرارداد برخی اعضای این تیم را پرداخت کردند. با این حال بازیکنان خواستار دریافت بیش از ۳۰ درصد قراردادهای مالی خود تا به امروز هستند.

طبق قوانین اگر باشگاه پاس تا تعطیلات نیم فصل نسبت به پرداخت ۴۰ درصد از قرارداد اعضا اقدام نکند، آن‌ها می‌توانند به صورت یکطرفه قرارداد خود را فسخ کنند.

با وجود ادعاهای مختلف مبنی بر حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در برگزاری مسابقات ورزشی محلات، امسال این رویداد با قدمت ۱۵ ساله، اجرا نشد.

برخی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان همدان همچنان به صورت سرپرستی اداره می‌شوند و با صدور ابلاغ مدیرکلی علی حقیقی در ورزش استان، این انتظار می‌رود تا وضعیت شهرستان‌ها تعیین تکلیف شود.

باستانی کاران روستای «دهفول» از توابع شهرستان نهاوند در مراسم گلریزان، ۲۵ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند که قرار است نظیر این مراسم در شهرهای مختلف این شهرستان برگزار شود.

آمار بیمه شدگان ورزشی برخی از هیات‌های ورزشی استان همدان بسیار پایین است و نشان می‌دهد در جذب ورزشکار برنامه ریزی لازم را نداشته‌اند. برخی افزایش چشمگیر نرخ بیمه ورزشی را دلیلی بر عدم تمایل ورزشکاران به ثبت بیمه می‌دانند.

نرخ نامه اعلام شده به باشگاه‌های خصوصی با اعتراض‌های گسترده همراه شده است. مدیران باشگاه‌های ورزشی همدان معتقدند نرخ نامه اعلام شده در خصوص شهریه ورزشکاران در رشته‌های مختلف بسیار پایین بوده و جوابگوی هزینه باشگاه داری نیست.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.