• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
3

داوری: مخالف حضور دو رگه‌ها در تیم ملی بسکتبال نیستم

  • کد خبر : 71674
  • 13 اسفند 1400 - 21:43
داوری: مخالف حضور دو رگه‌ها در تیم ملی بسکتبال نیستم
بام نیور: رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: مخالف حضور دو رگه‌ها در تیم ملی نیستم به شرطی که عرق داشته باشند و به پرچم احترام بگذارند.

به گزارش بام نیوز، جواد داوری که به تازگی سکان هدایت فدراسیون بسکتبال را برعهده گرفته است درمورد مهمترین برنامه‌هایش در این فدراسیون اظهار داشت: پس از کش و قوس‌های فراوان انتخابات فدراسیون بسکتبال انجام شد و من توانستم برنامه‌های خود را ارائه کنم. بحث توسعه بسکتبال از مهمترین برنامه‌های من بود که درمورد آن با اعضای مجمع صحبت کردم. در این بین موضوعاتی همچون توسعه منابع انسانی، توجه به بانوان و… هم وجود داشت.

وی درمورد پشتوانه‌سازی برای تیم ملی خاطرنشان کرد: اختلاف و میانگین سنی بازیکنان تیم ملی نشانگر موضوع مهمی است و یعنی کار زیادی برای تیم ملی داریم. میانگین سنی تیم ملی حدود ۳۳ سال است و این یعنی کار زیادی در پیش داریم. در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌ها باید خیلی کار کنیم. ضمن اینکه باید توجه ویژه به استعدادها هم داشته باشیم، آنها باید دیده، جذب  و پرورش پیدا کنند. برای این کار باید به استان‌ها نگاه خاصی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال درمورد حضور بازیکنان دو رگه در تیم ملی، تصریح کرد: در دورانی که بازیکن بودم یک موضوع را خیلی خوب لمس کردم. آن زمان ما نسل طلایی بودیم و هیچ بازیکن دو رگه‌ای در تیم ملی حضور نداشت. بازیکنان ایرانی با غیرت و تعصب خاصی بازی می‌کردند. همه باید به لباس و پرچم احترام بگذارند. من مخالف حضور دو رگه‌ها در تیم ملی نیستم به شرطی که به پرچم و لباس احترام بگذارند و عرق داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=71674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.