به گزارش بام و به نقل از ورزش سه
بازیکنان تیم فوتبال شهرداری بم کرمان قبل از دیدار با همیاری ارومیه به دلیل سرمای هوا داخل آمبولانس نشستند.
بازیکنان تیم فوتبال شهرداری بم کرمان قبل از دیدار با همیاری ارومیه به دلیل سرمای هوا داخل آمبولانس نشستند.
{fullcontent}















