• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

دیدار رئیس هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان خراسان رضوی و هیئت همراه با سرپرست تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد

  • کد خبر : 65258
  • 20 آذر 1400 - 20:45
دیدار رئیس هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان خراسان رضوی و هیئت همراه با سرپرست تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد
بام نیوز: مسئولین هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان و مشهد با آقای غیاثی سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش بام نیوز، ظهر پنج‌شنبه ۱۸ اذرماه ۱۴۰۰، مسئولین هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان و مشهد با آقای غیاثی سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که آقایان زحمتکش، شوشتری، خویی و مذهبی رئیس، عضو هیئت رییسه، دبیر و بازرس هیئت استان و آقایان عباسی و کاظمی رئیس و دبیر هیئت مشهد و همچنین آقای حسن‌نژاد کارشناس تربیت‌بدنی شهرداری و رئیس هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی طرقبه شاندیز نیز حضور داشتند، ابتدا ضمن تبریک قبول این مسئولیت به آقای غیاثی و قدردانی از تلاش و مساعدت مدیران قبلی از سوی مسئولین هیئت، با معرفی بیشتر فعالیت‌های کوه‌نوردی به ویژه در بعد همگانی، زمینه‌های تعامل کارآمد فی‌مابین هیئت کوه‌نوردی و شهرداری بیان شد.

در این نشست تعامل بیشتر با مجموعه هفت‌حوض، ازسرگیری و تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان و همایش‌های کوه‌روی و کوه‌پیمایی و همچنین پیگیری روند مشارکتی ایجاد زیرساخت‌های سنگ‌نوردی در مشهد و تجهیز سالن اختصاصی ۱۵ خرداد مورد مذاکره و تأکید طرفین قرار گرفت.

در پایان ضمن مأموریت هیئت استان برای پیگیری بعضی موارد در نهادهای ذیربط، مقرر گردید جلسات بعدی برای تحقق تعاملات فی‌مابین با حضور مسئولین مربوطه برگزار گردد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=65258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.