• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
2

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی

  • کد خبر : 28307
  • 05 اسفند 1399 - 0:54
دیدار مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی
بام نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی دبدار کرد.

به گزارش بام نیوز، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی دیدار کرد.

در این دیدار مباحث مربوط به هیات کوهنوردی استان پیگیری شد :

زارعی رئیس فدراسیون برای اعزام مربیان فدراسیون به استان جهت برگزاری دوره های آموزشی ، هماهنگی و برگزاری کلاس برای ورزشکاران خراسان جنوبی در پایتخت قول همکاری دادند .

عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان جهت توسعه کوهنوردی و صعودهای ورزشی مبلغ سیصد میلیون ریال را اختصاص داده و قول همکاری در تمام زمینه ها را اعلام داشتند.

خسروی رئیس هیات کوهنوردی خراسان جنوبی عنوان کرد بانک اطلاعاتی کوهنوردان استان تا پایان سال جاری به منظور برنامه ریزی دوره های آموزشی و هماهنگی با فدراسیون در خصوص اعزام مربی تهیه خواهد شد .

همچنین مقرر شد جهت توسعه باشگاه های کوهنوردی علاوه بر مربیان ، مربی راهنمایان پنج رشته زیر مجموعه می‌توانند در تاسیس و همکاری با باشگاه ها فعالیت داشته باشند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=28307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.