• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

رییس هیات کوهنوردی گلستان انتخاب شد

  • کد خبر : 56920
  • 12 مهر 1400 - 20:10
رییس هیات کوهنوردی گلستان انتخاب شد
بام نیوز: مجمع عمومی انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزش گلستان امروز یکشنبه با حضور رضا زارعی رییس این فدراسیون، محمد فلاحی را با حداکثر آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات ورزشی در گلستان انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، فلاحی در این انتخابات ۱۴ رای از مجموع ۱۶ رای اعضای مجمع را به خود اختصاص داد، محمدعلی عرب‌مفرد ۲ رای گرفت و سیدمحسن میرصالحی کاندیدای سوم‌ این انتخابات بدون اعلام قبلی در مجمع شرکت نکرد.

علی باقری مسئول امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی کشور به عنوان نماینده و ناظر وزارت ورزش و جوانان به همراه حمید آسیابان مسئول کمیته استان‌های فدراسیون کوهنوردی در این مجمع به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع حضور داشتند.

مجمع این هیات ۱۹ عضو دارد که یکی از اعضا غایب بود و رییس و نایب رییس هیات کوهنوردی که به صورت سرپرستی این هیات را اداره می‌کردند، حق رای نداشتتد.

فلاحی از سال ۹۶ تا اوایل خرداد امسال ریاست هیات‌ کوهنوردی گلستان را برعهده داشت.

رییس فدراسیون کوهنوردی در این نشست، گلستان را از استان‌های باثبات در این رشته برشمرد و گفت: قرار گرفتن در نیمه بالای جدول استان‌های کشور، نشانه رشد این رشته در گلستان است.

زارعی اضافه کرد: در شرایطی که جامعه در رکود اقتصادی بود و کرونا فعالیت‌های ورزشی را مختل و در بسیاری رشته ها تعطیل کرده بود، سیستم آموزش فدراسیون کوهنوردی با برنامه‌هایی که انجام داد، به رشد قابل قبولی رسید.

وی با اشاره به وجود ۳۵ رشته در زیرمجموعه این فدراسیون و هفت سطح باشگاهی که تحت آموزش قرار دارد، بیان داشت: از کیفیت آموزش در هیچ شرایطی نمی‌گذریم‌ و تلاش داریم کیفیت آموزش را به همراه ایمنی ارتقا دهیم.

وی یادآور شد: ویروس کرونا به‌رغم تمامی تهدیداتی که در جامعه ایجاد کرد، برای فدراسیون ما یک فرصت بود چرا که پس از شیوع آن، جمعیت زیادی وارد طبیعت و کوهستان شدند و پس از آشنایی با این رشته از سیستم‌های آموزشی فدراسیون استفاده کردند.

رییس فدراسیون کوهنوردی با اشاره به اینکه باید از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را کرد، افزود: سال گذشته ۵۰ هزار نفر آموزش دیده در کشور داشتیم.

زارعی در خصوص هزینه‌های بالای مربیان برای حضور در دوره‌ها، گفت: تلاش داریم از سال آینده مربیانی که در بازآموزی شرکت می‌کنند را ملزم به حضور در سه دوره با قیمت فدراسیون برای هیات‌های استانی استفاده کنیم و در غیر این صورت تابلوی هیات آنها بسته خواهد شد.

وی با تاکید بر پیگیری کاهش هزینه‌های آموزش در استان‌های کم برخوردار تصریح کرد: تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا هم قانون‌مدار و هم پاسخگوی نیازها باشیم.

وی تاکید کرد: از آنجایی که کوهنوردی به‌ واسطه حضور در طبیعت، با حوادث مختلفی روبه‌رو است تلاش داریم دوره‌های آموزشی را با بالاترین کیفیت برگزار کنیم و اگر محیط مناسبی برای برگزاری یک دوره در استانی وجود ندارد، باید دوره را در استانی دیگر برگزار کنیم.

رییس فدراسیون کوهنوردی گفت: زیرساخت‌های این رشته در گلستان مناسب نیست که در دوره مدیریت جدید باید برنامه‌ریزی در این خصوص انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: در دیدار رییس فدراسیون و هیات همراه با استاندار گلستان، تخصیص دیوار سنگ‌نوردی در سالن ورزشی مجموعه ورزشی شهدای کریم‌آباد گرگان با مشارکت فدراسیون، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان مورد تصویب قرار گرفت.

قاسمعلی برزمینی بیان داشت: این رشته در گلستان جایگاه خوبی دارد و باید تلاش شود در دوره جدید جزو پنج استان اول کشور قرار گیرد.

گلستان افزون بر ۲۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=56920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.