• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24564
0

سایت‌های یخ نوردی در مناطق مختلف کشور راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 5546
  • 21 آبان 1399 - 9:51
سایت‌های یخ نوردی در مناطق مختلف کشور راه‌اندازی می‌شود
بام نیوز: رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش از اولویت‌های مهم فدراسیون کوهنوردی است.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز، مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اردبیل با حضور زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و اعضای مجمع هیات ورزش همگانی استان در سالن کنفرانس رضازاده اردبیل برگزار شد.

سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش اولویت فدراسیون کوهنوردی است

رضا زارعی عصر امروز در مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی و صعودهای استان اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی فدراسیون کوهنوردی سرمایه‌گذاری در حوزه آ»وزش است که در این زمینه در استان‌ها نیز اهتمام ویژه صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه سایت‌های یخ نوردی در مناطق مختلف کشور راه‌اندازی می‌شود افزود: در این زمنیه برنامه ریزی خوبی انجام شده است تا با همکاری فدراسیون و اداره کل و ورزش و هیئت ها در استان ها راه اندازی شود

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی تصریح کرد: استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در کوهنوردی و صعودهای ورزشی دارد و با توجه به وجود کوه سبلان این استان مستعد است.

زارعی گفت: انتظار می‌رود هیئت جدید کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با برنامه‌ریزی‌های اساسی  این رشته را در استان اردبیل که ظرفیت بسیار بالایی دارد گسترش دهد.

وی بیان کرد:  در استان اردبیل به گردشگری ورزشی توجه ویژه‌ای شده است و انتظار می‌رود شاهد درخشش کوهنوردان اردبیلی در میادین ملی و بین المللی باشیم.

اردبیل ظرفیت ویژه برای توسعه رشته کوهنوردی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی با داشتن قله سبلان و کوه‌های مرتفع و طبیعت بکر در مناطق مختلف برای رشته کوهنوردی دارد و با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و هیئت‌ها این رشته توسعه می یابد.

انوشیروانی افزود: برنامه‌های کوهنوردی باید بصورت منسجم و دقیق اجرا شود و تقویم سالانه فدراسیون نیز بطور منظم در اردبیل انجام شود و اداره کل ورزش نیز تمام حمایت‌ها را از هیئت کوهنوردی انجام می‌دهد.

وی  توسعه آموزش و ارتقا آموزه‌های  مربیان را از اولویت‌ها عنوان کرد و گفت: امیدواریم هئیت جدید در این مورد اهتمام ویژه داشته باشند.

مهدی پهلوانی تنها شرکت کننده برای انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اردبیل بود که با کسب ۱۴ رای برای چهار سال آینده رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اردبیل شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=5546
  • نویسنده : تحریریه بام نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.