• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

سرمربی بسکتبال نارسینا: تلاش ما این است بسکتبال بانوان نخوابد

  • کد خبر : 18301
  • 23 دی 1399 - 17:04
سرمربی بسکتبال نارسینا: تلاش ما این است بسکتبال  بانوان نخوابد
بام نیوز: سرمربی تیم بسکتبال بانوان نارسینا گفت آرزوی من این است که ببینم بانوان ایران لژیونر شده‌‌اند.

به گزارش بام نیوز: ندا عسگرنیا در خصوص بازی تیمش مقابل گروه‌بهمن که با اختلاف یک امتیاز توانست حریف را شکست دهد، عنوان کرد: بازی نزدیک و زیبایی داشتیم. فکر می‌کنم در بسکتبال بانوان به چنین بازی‌هایی نیاز داریم. با توجه به اینکه مسابقات از فضای مجازی پخش و این بازی‌ها دیده می‌شود، این اتفاق نشان می‌دهد بسکتبال بانوان پیشرفت زیادی کرده است.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نارسینا درباره تاثیرگذاری بازیکنان خارجی این تیم خاطرنشان کرد: ما در شرایطی قرار گرفته بودیم که تیم نیاز به تزریق داشت به همین دلیل بازیکنی جذب کردیم که واقعا تاثیر گذار باشد. در بازی‌هایی ممکن است توقعات ما انجام نشود بنابراین حضور یک لیدر خوب که از نظر روانی تمرکز داشته باشد می‌تواند سایر بازیکنان را جمع کند.

وی افزود: بازیکنی که جدید تزریق کرده بودیم با فضای اینجا آشنایی کمتری داشت و در ابتدا نتوانست کاری را که ما می‌خواهیم ارائه دهد اما در ادامه عملکرد خوبی داشت. بازیکنان ما در دیدار با گروه بهمن با تمرکز بازی نکردند. مربی وقتی ببیند بازیکنان سطح آمادگی خودشان را نشان نمی‌دهند نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد و باید تمرکز خودش را روی کوچینگ بگذارد.

عسگر نیا درباره دیدارهای بعدی تیمش مقابل مهرام و نامی‌نو، تصریح کرد: مطمئناً هفته بسیار مهمی را خواهیم داشت. طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که بتوانیم بازیکنان را به خوبی ریکاوری کنیم. آنچه برای ما مهم است اینکه بسکتبال ما دیده شود.

وی ادامه داد: در ایران بانوان زحمت بسیار زیادی می‌کشند اما از نظر بودجه و زمان بندی کمترین چیزها را دارند. جذب مربی و بازیکن خارجی برای این است که تلاش‌های ما بیشتر دیده شود تا بسکتبال نخوابد. جذب مربی و بازیکن خارجی باعث می‌شود تا ما به آمادگی بالایی برسیم. آرزوی من این است که روزی در خانه بنشینم و ببینم ۴ – ۵ بازیکن ایرانی لژیونر شده‌اند. امیدوارم روزی این اتفاق رخ دهد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=18301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.