• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
2

عبادی‌پور: تلاش می‌کنیم قهرمان شویم/ ژاپنی ها غذا کم می دهند!

  • کد خبر : 53670
  • 22 شهریور 1400 - 23:38
عبادی‌پور: تلاش می‌کنیم قهرمان شویم/ ژاپنی ها غذا کم می دهند!
بام نیوز: کاپیتان تیم ملی والیبال با اشاره به جوان بودن بازیکنان ایران، قدرت بدنی بالا را ویژگی مثبت این تیم دانست و تاکید کرد: هر روز و مسابقه به مسابقه بهتر می‌شویم.

به گزارش بام نیوز، میلاد عبادی‌پور پس از پیروزی تیم ایران برابر تایلند، گفت: دو روز به دلیل بازی با هنگ‌کنگ و تایلند تمرین نداشتیم اما این دو بازی تمرین بسیار خوبی برای تیم ایران بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال ادامه داد: از زمان آغاز مسابقات تاکنون حتی یک درصد از انگیزه هم‌تیمی‌هایم کم نشده و هر روز بهتر می‌شویم. به آینده امید داریم و تلاش می‌کنیم با مقام قهرمانی به کشور برگردیم. تیم جوانی هستیم که قدرت بدنی بالایی دارد و همین موضوع در مسابقات به ما بسیار کمک می‌کند.

عبادی‌پور اضافه کرد: ایران، استرالیا، ژاپن، چین و کره جنوبی پنج تیم سطح بالای آسیا هستند که تا امروز عملکرد خوبی از خود نشان داده اند. بنابر این در مرحله بعد شاهد بازی‌های سخت‌تری خواهیم بود.

وی به وضعیت هتل و تغذیه در ژاپن اشاره و تصریح کرد: از این وضعیت بسیار متعجبیم. المپیک توکیو به بهترین نحو برگزار شد و ژاپن همیشه به میزبانی خوب شهره بوده است. اما میزبانی این مسابقات اصلا شرایط خوبی ندارد. هم هتل و هم غذا اشکالات زیادی دارد. مقدار غذا بسیار کم است.

سومین روز از رقابت‌های مرحله گروهی قهرمانی مردان آسیا فردا (سه‌شنبه) با هشت مسابقه پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در این مرحله به مصاف پاکستان می‌رود.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=53670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.