• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
0
ششمین نشست تخصصی معاون توسعه ورزش بانوان با نواب رییس فدراسیون‌های ورزشی

فرهادی زاد: بانوان برای مسابقات ساحلی آسیا و المپیک با آمادگی کامل حاضر شوند

  • کد خبر : 2348
  • 26 مهر 1399 - 8:02
فرهادی زاد: بانوان برای مسابقات ساحلی آسیا و المپیک با آمادگی کامل حاضر شوند
بام نیوز:معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بر آماده سازی زنان ورزشکار برای حضور موفق در بازی‌های ساحلی آسیا و المپیک تاکید کرد و برنامه‌ریزی در این خصوص را مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری بام،و به نقل از وزارت ورزش و جوانان،  مهین فرهادی زاد در ششمین نشست تخصصی با نایب رئیسان فدراسیون‌های ورزشی که امروز با نواب رییس فدراسیون‌های سوارکاری، دوچرخه سواری، دانش آموزی، کبدی، ورزش‌های روستایی و کوهنوردی برگزار شد، گفت: با توجه به در پیش بودن بازی‌های ساحلی و المپیک باید برنامه‌ریزی کنیم تا ورزشکاران با آمادگی لازم در این رویداد حاضر شوند.
وی شرایط خوب زنان در برخی رشته‌ها مانند تیراندازی را تشریح کرد و درباره وضعیت حقوقی نواب رئیس زنان نیز به اظهار نظر پرداخت.
سپس، «الهام کیانی‌مهر» نایب رییس زنان فدراسیون سوارکاری در این نشست، گفت: برای استعدایابی در مدارس امکان سرمایه‌گذاری وجود دارد که در این زمینه فدراسیون دانش‌آموزی با ما همکاری لازم را دارند. توسعه مرکز آموزش یکی از اقدامات ما در این حوزه بود.
در ادامه، نایب رییس فدراسیون دوچرخه سواری، عنوان کرد: در دوران کرونا کلاس‌های مربیگری مجازی برقرار کردیم.
«اشرف ساکی» افزود: قرار بود لیگ زنان در بخش جاده و تایم تریل در تهران برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا در شهر دیگری برگزار خواهد شد که اکنون در حال بررسی هستیم.
نایب رییس فدراسیون دانش آموزی در این نشست از فعالیت‌های خود در این حوزه گزارش داد که در دوران کرونا رقابت های غیرحضودی را برگزار کردیم و در پومسه دانش آموزی چهارم جهان شدیم.
نرگس تقی‌زاده مقدم» افزود: هرماه و تا سال آینده ماهانه رقابت مجازی برگزار می شود. تیم دوومیدانی دختران دانش آموز سال گذشته در رقابت‌های کرواسی شرکت کرد که یکی از دختران نخستین مدال تاریخ این رشته در دوومیدانی را به دست آورد.
نایب رییس فدراسیون کبدی هم گزارش داد: اردوها از مهرماه امسال آغاز می‌شود. فدراسیون آسیایی هم دعوت کرد تا کبدی در بازی‌های ساحلی حضور یابد.
نایب رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بومی محلی هم گفت: ما فدراسیون مدال‌آور نیستیم اما دارای گنجیه فرهنگی زیادی هستیم.
مرشدی افزود: به دلیل کرونا برپایی جشنواره‌ها و رقابت‌ها متوقف شد اما گرایش مردم به رشته‌های بومی زیاد شده است.
وی اظهار داشت: بودجه امسال این فدراسیون مانند سال گذشته بدون تغییر مصوب شد که از منظر فدراسیون با مشکل روبرو شده است. در ۶ ماه بعدی سال جشنواره های مختلفی داریم که برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=2348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.