به گزارش خبرنگار بام، رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور (دانش آموزان متوسطه) با همکاری وزارت آموزش و پرورش در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
در این مسابقات یوسف زارعی در وزن ۴۴ کیلوگرم به مدال خوش رنگ طلا دست یافت.
کسب این عنوان قهرمانی را به جامعه ورزش استان مخصوصا مربیان سازنده این کشتی گیر، آقایان کیانی و زیارتی تبریک عرض می کنیم.














