• امروز : یکشنبه, ۲۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 10 March - 2024
کل اخبار 24610
0
ورزشی:

مطهری: باید از صفر شروع کنیم/جذب مرتضی تبریزی شایعه است

  • کد خبر : 4702
  • 15 آبان 1399 - 14:49
مطهری: باید از صفر شروع کنیم/جذب مرتضی تبریزی شایعه است
بام نیوز،مربی پرسپولیس می‌گوید کادر فنی و بازیکنان این تیم چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر را فراموش کرده و به دنبال یک شروع جدیدبرای ثبت آمار و ارقام بهتر نسبت به گذشته هستند.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز؛ حمید مطهری، مربی پرسپولیس ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سایپا در هفته نخست لیگ برتر که فردا در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود، گفت: یک بار دیگر مسابقات بدون هواداران برگزار می‌شود و ما آن‌ها را کنار خودمان نداریم. با این حال، جا دارد به هواداران پرسپولیس و بازیکنان خودمان موفقیت در آسیا را تبریک بگویم. بازیکنان‌مان فداکارانه بازی کردند اما این اتفاق دیده نشد و کام ما و هواداران تلخ شد.

او درباره شرایط برگزاری لیگ برتر گفت: یک فصل جدید شروع شده و ما با انگیزه زیادی لیگ را شروع خواهیم کرد. سعی می‌کنیم امسال از نظر آمار و ارقام بهتر از سال گذشته باشیم. هر چند سال سختی داریم اما ما پرسپولیس هستیم و ذهن ما دنبال بردن است و دنبال بهتر کردن آمار و ارقام هستیم. ما نباید به قهرمانی در چهاره دوره اخیر بسنده کنیم و در خواب آن موفقیت باشیم. باید از صفر شروع کنیم. این موضوع را کادرفنی و بازیکنان ما می‌دانند. خودمان را برای این مهم آماده کردیم.

مربی پرسپولیس ادامه داد: سایپا تیم جوان و آماده‌ای است. دو سال در این تیم بودم و شرایط و فضای باشگاه را می‌شناسم. ابراهیم صادقی مربی خوب و از انسان‌های پاک فوتبال است. برای این بازی باید با تمرکز بالایی بازی کنیم. باید کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم و بتوانیم از راه‌هایی که کار کردیم، به سایپا ضربه بزنیم. همیشه برای بردن بازی می‌کنیم. بازیکنان ما باید بدانند که همیشه باید ببریم و باز هم ببریم. بازیکنان ما فوق‌العاده با انگیزه هستتند. هر چند چند بازیکن را از دست دادیم اما کادرفنی پرسپولیس دنبال این بهانه‌ها نبود. ما یک تیم هستیم و این تیم است که کار ار جلو می‌برد. بازیکنان جوان و باتجربه تیم ما برای کادرفنی ارزشمند هستند.

مطهری خاطرنشان کرد: من لیگ برتر را مانند یک دوی صدمتر می‌بینم. هر کسی که استارت خوب و سریعی داشته باشد برنده می‌شود. ما این کار را از فردا انجام خواهیم داد.

او در واکنش به این که آیا امکان جذب یک مهاجم جدید وجود دارد؟ اظهار کرد: ما هفت سهمیه لیگ برتری خودمان را گرفتیم. اگر بخواهیم فعالیتی داشته باشیم، باید بازیکن جوان یا از لیگ یک جذب کنیم. شرایط عیسی را درک می‌کنیم و دوست داریم از توانایی فنی او استفاده کنیم.

مربی پرسپولیس درباره احتمال کنار گذاشتن آل‌کثیر از فهرست تیمش تا زمان بخشیده شدن محرومیت او یادآور شد: به این هم فکر کردیم. باید منتظر نتیجه پرونده عیسی در کمیته استیناف AFC بمانیم. نگاه ما همیشه مثبت است. امیدوارم او بخشیده شود اما اگر او بخشیده نشد، بعدا درباره این موضوع فکر می‌کنیم.

مطهری هم‌چنین در واکنش به شایعه جذب مرتضی تبریزی، مهاجم استقلال نیز گفت: جذب مرتضی تبریزی شایعه است.

وی درباره وضعیت بوژیدار رادوشوویچ نیز گفت: لک و رادوشوویچ دو دروازه‌بان ما هستند. او یک سری مشکلات داشته و در تمرینات شرکت نکرد. امیدوارم مشکلات حل شود و زودتر به تیم ملحق شود. ما مشکلی از بابت دروازه‌بان نداریم. دو دروازه‌بان جوان هم داریم که به مرور به تیم ما کمک خواهند کرد.

مربی پرسپولیس با انتقاد از برنامه‌ریزی مسابقات و مشخص شدن زمین مسابقه تیمش با سایپا در ساعات اخیر اظهار کرد: تا ۲۴ ساعت قبل از مسابقه مشخص نیست که زمین مسابقه کجاست. هر چند به ما گفته بودند که احتمالا بازی در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود اما در شان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و ایران نیست که تیم‌ها از زمین مسابقه اطلاع نداشته باشند. به نظرم باید زودتر تصمیم‌گیری کنند که ما تکلیف خودمان را بدانیم.

او درباره شایعه مثبت شدن تست کرونای سیامک نعمتی گفت: جدا دارد از کادر پزشکی پرسپولیس تشکر کنم که هر بار خیلی سخت‌گیرانه تست کرونا انجام می‌شود. دیروز تست کرونا دادیم و تا این لحظه جواب آزمایش‌ها نیامده است اما خودم هم این خبر را شنیدم و خیلی‌ها تماس گرفتند اما در آخرین تماسی که با دکتر تیم داشتم تا این لحظه جواب آزمایشات نیامده است. فکر می‌کنم تا دو ساعت دیگر صحت و سقم این خبر هم مشخص می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=4702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.