• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24559
1

معرفی برگزارکنندگان و مدرسین برتر دوره‌های آموزشی استان خراسان رضوی در سال ۱۳۹۸

  • کد خبر : 20379
  • 05 بهمن 1399 - 18:50
معرفی برگزارکنندگان و مدرسین برتر دوره‌های آموزشی استان خراسان رضوی در سال ۱۳۹۸
بام نیوز: هیئت‌های «طرقبه شانديز»، «سبزوار» و «تربت جام»؛ باشگاه‌های «کاویان»، «اوج» و «کاوشگران»؛ آقایان «جواد کریم‌پور»، «علی کاوسی» و «حسام‌الدین عباسی» در صدر جدول.

به گزارش خبرنگار بام نیوز و به نقل از هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی بر اساس آمار به دست‌آمده توسط کارگروه آمار و انفورماتیک هیئت استان، برگزارکنندگان و مدرسين برتر دوره‌های آموزشی استان در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی برگزارشده در سال ۹۸ مشخص شدند.

در بخش هیئت‌های کوه‌نوردی و صعوهای ورزشی شهرستان‌های استان:

هيئت «شهرستان طرقبه شانديز با ۱۷ دوره و ۵.۵٪ از كل دوره‌هاي استان»، عنوان برگزارکننده برتر و هیئت‌های «شهرستان سبزوار با ۸ دوره و ۲.۶٪ از كل دوره‌هاي استان و شهرستان تربت جام با ۵ دوره و ۱.۶٪ از كل دوره‌هاي استان» در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

در بخش باشگاه‌های کوه‌نوردی استان:

باشگاه «کاویان مشهد با ۳۰ دوره و ۹.۶٪ از كل دوره‌هاي استان» عنوان برگزارکننده برتر و باشگاه‌های «اوج با ۲۸ دوره و ۹٪ از كل دوره‌هاي استان» و «کاوشگران با ۲۶ دوره و ۸.۳۴٪ از كل دوره‌هاي استان» به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب نمودند.

در بخش مدرسان و مربیان:

آقای «جواد کریم‌پور با ۲۳ دوره» عنوان اول را به خود اختصاص داده و آقاي «علی کاوسی با ۲۰ دوره» و «حسام عباسی با ۱۹ دوره» در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در مجموع ۳۱۱ دوره آموزشی با حضور ۳۷۸۸ نفر شامل ۲۳۹۰ آقا با ۶۳٪ و ۱۳۹۸ خانم با ۳۷٪ شرکت‌کننده در سال ۹۸ (با رشد ۷ درصدی نسبت بانوان به آقایان در مقایسه با میانگین گذشته) توسط ۳۵ هیئت و باشگاه در سطح استان برگزار گردیده که تعداد ۳۰ دوره معادل ۹.۶٪ از کل دوره‌های استان توسط ۳ هیئت برتر ذکرشده و ۸۴ دوره معادل ۲۷٪ از کل دوره‌ها توسط ۳ باشگاه برتر یاد شده برگزار گردیده و ۶۳٪ باقیمانده دوره‌ها نیز توسط ۲۹ برگزارکننده دیگر اعم از هیئت‌های شهرستان و باشگاه‌ها اجرا شده‌است.

همچنین لازم به ذکر است در شهرستان‌هایی از جمله مشهد که دارای باشگاه‌های متعدد کوه‌نوردی هستند، هیئت‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی برگزاری دوره‌های آموزشی را ترجیحٱ در اختیار باشگاه‌های فعال در شهرستان گذاشته و صرفٱ در موارد خاص مبادرت به تشکیل و برگزاری دوره می‌نمایند.

هيئت استان تلاش، فعاليت‌ و زحمات هيئت‌هاي شهرستان‌ها، باشگاه‌ها، مرببان و علاقمندی فراگیران را ارج نهاده و صمیمانه از آنان قدردانی می‌نماید.

ناصر خویی، کارگروه آموزش؛

حسام‌الدین عباسی، کارگروه آمار و انفورماتیک؛

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=20379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.